بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
۱۴۰.۷۳۷ میلیون ریال سود سهام محقق شد؛

رشد ۷۸۰ درصدی پرتفوی بورسی "پترول"

رشد ۷۸۰ درصدی پرتفوی بورسی
گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۶۶۶ ریال سود کنار گذاشت.
کد خبر : ۲۳۷۴۴۷

پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده همچنین نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال قبل نیز سودی محقق نشده است.

از سوی دیگر،"پترول" در انتهای بهمن‌ماه چندین شرکت دیگر را با بهای تمام شده ۱۴,۶۵۸,۱۲۷ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود اضافه کرده داشته که با رشد ۷۸۰ درصد به مبلغ ۱۲۸,۹۶۶,۷۰۵ میلیون ریال رسیده است.

رشد بهای تمام شده سرمایه گذاری

پترول با سرمایه ثبت شده ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه سال آینده از محل سود سهام محقق شده ۱۴۰,۷۳۷ میلیون ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال قبل سودی محقق نکرده است.

ارزش بازار زیرمجموعه‌های بورسی

رشد ۷۸۰ درصدی پرتفوی بورسی

درصد ارزش بازار سهم‌های پذیرفته شده در بورس "پترول" در نمودار بالا شکل گرفته و همانطور که مشخص است، پتروشیمی لردگان، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی جم بیشترین ارزش بازار را دارا هستند.

میزان سهام "پترول" در شرکت‌های بورسی

همچنین اگر بخواهیم میزان تعداد سهام "پترول" در این شرکت‌ها را بدانیم باید عنوان شود که در «پتروشيمي لردگان» به تعداد ۵,۸۹۶,۵۰۰,۰۰۰ سهم؛ "پتروشیمی پارس" به تعداد ۱.۰۰۰ ؛ "پتروشیمی نوری" به تعداد ؛ "مبین انرژی خلیج فارس" به تعداد  و "صنایع پتروشیمی دهدشت" به تعداد  سهم ذکر شده که البته بخاطر تغییر شکل و سطح نمودار، در جدول زیر اضافه نشده اما؛ برای دریافتن تعداد سهم‌های "پترول" در «سایر شرکت‌ها پذیرفته شده بورسی» را می‌توان به جدول زیر، اشاره کرد.

رشد ۷۸۰ درصدی پرتفوی بورسی

نگاهی به دوره ۶ماهه

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۶۶۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۷۳ ریال اعلام شده بود، افزایش ۸۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در دوره یاد شده، مبلغ ۹۱ هزار و ۶۵۱ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۶۶۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۸۸۳ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵ هزار و ۳۹۶ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

"پترول" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۹، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۷ هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب ۳۷۳ مبلغ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید:

سود ۳.۶۶۶ ریالی هر سهم "پترول" در ۶ماهه نخست

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سود ۳.۶۶۶ ریالی هر سهم
نزدیک به ۱۰۰ درصد سود محقق شده از محل فروش سهام شناسایی شد؛

سود ۳.۶۶۶ ریالی هر سهم "پترول" در ۶ماهه نخست

مقایسه‌ای بر آمارهای این سرمایه‌گذار در سال ۹۹؛

روند نزولی سرمایه‌گذاری‌های "پترول"

آیا چاره‌ای برای آب‌رفتن سرمایه‌گذاری‌ها اندیشیده شده است!

"پترول" نیازمند معکوس‌سازی روند سرمایه‌گذاری

کسب ۱.۴۵۴ ریال سود به ازای هر سهم در گزارش سالیانه حسابرسی نشده؛

رشد ۱۱۲ درصدی سودآوری هلدینگ خلیج فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
دولت سهم بکهنوج را دربالاترین قیمت بمردم فروخت الان هم مصوبه خود را اجرا نمیکنه تا سهاکدار را خسته کند وسهم را درپایینترین قیمت از چنگ دربیاورد سهامداران بکهنوج درخواست اجرای مصوبه دولت را در باره وام عرضی را دارن تا این سهم جان تازه ای بگیرد تاریخ اینگونه فساد را در تاریخ ایران ندیده اعضای دولت همگی در چپاول اموال مردم دست دارن