بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
همراهان گرامی آگاه سال ۱۳۹۹ را کنار یکدیگر پشت سر گذاشتیم و در حال ورود به قرن جدید هستیم.
کد خبر : ۲۳۷۴۶۰

خواندن ۲دقیقه

اطلاعیه باشگاه مشتریان آگاه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، همراهان گرامی آگاه سال ۱۳۹۹ را کنار یکدیگر پشت سر گذاشتیم و در حال ورود به قرن جدید هستیم. در تمام این مدت آسایش شما، دغدغه اصلی ما بوده و در این راستا هر آن چه در توان داشتیم انجام داده‌ایم. کارگزاری آگاه به واسطه اعتماد شما، طی ۱۵ سال به یکی از بزرگترین کارگزاری بورسی ایران تبدیل شده و ما هر روز این نکته را به خود یادآوری می‌کنیم که داشته‌های امروزمان، حاصل همراهی شما عزیزان طی این سال‌ها بوده و شما سرمایه آگاه هستید. امیدواریم بتوانیم در سال آتی با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، رضایت‌تان را بیش از پیش جلب کنیم.

عید بهانه خوبی بوده که بتوانیم از همراهی شما قدردانی کنیم و به همین منظور از همه شما عزیزان دعوت می‌شود تا در جشنواره نوروزی سده آگاهی کنار ما باشید. جشن نوروزی آگاه شامل عیدانه‌ای برای همه کاربران خواهد بود. تاریخ برگزاری جشنواره ۲۱ اسفند ماه هم‌زمان با مبعث رسول اکرم (ص) است و تا جشن نیمه شعبان ادامه دارد.

شرکت در این جشنواره شامل هیچ محدودیتی نمی‌شود و تمام کاربران بورسی می‌توانند با مراجعه به سایت بآشگاه مشتریان آگاه و ثبت نام در آن، به میهمانی بزرگ آگاه بپیوندند و عیدانه خود را در قالب: وجه نقد بآشگاه، کلاس‌های آموزشی متنوع، بسته‌های مشاوره و تحلیلی همفکران، افزایش موقت یک یا دو سطح در بآشگاه به مدت یک ماه و امتیاز بآشگاه دریافت کنند.

کافی است پس از عضویت در بآشگاه، گردونه شانس را بگردانید و هدیه خود دریافت کنید. این گردونه بنا به امتیاز و سطح بآشگاه در یکی از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای یا برنزی ظاهر می‌شود و هدایای آن به شرح زیر است:

● ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد بآشگاه
● ۲۰۰ هزار بسته متنوع همفکران
● ۷۰۰۰ کلاس آموزشی
● ۱۵۰ هزار قله موقت یک ماهه بآشگاه

گفتنی است، شما می‌توانید قبل از گرداندن گردونه، با شرکت در مسابقه ویژه نوروز به کسب امتیاز و افزایش سطح بآشگاه بپردازید و شانس خود را برای دریافت جوایز نفیس‌تر ارتقا دهید. اگر از کاربران آگاه هستید و تا کنون عضویت بآشگاه مشتریان را دریافت نکرده‌اید، با کلیک وارد بآشگاه خواهید شد.

همچنین همانطور که در قبل ذکر شد تمام کاربران بورسی با صرف نظر از کارگزاری که با وی همکاری می‌کنند، می‌توانند عضویت بآشگاه مشتریان را دریافت کنند و در جشنواره نوروزی سده آگاهی همراه ما باشند. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :
ارسال نظر