بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
مدیرعامل تاپکیش در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

افزایش ۳۴ درصدی حاشیه سود "تاپکیش"

مدیرعامل تاپکیش با اینکه شرکت در حوزه محصول و خدمات هر سال برنامه توسعه‌ای دارد، گفت: شرکت در درگیری با کرونا کمترین آسیب را دید و بیش از ۱۰۰ درصد برنامه محقق شد و حاشیه سود به بیش از ۳۴ درصد افزایش یافت.
کد خبر : ۲۳۷۴۸۵

افزایش ۳۴ درصدی حاشیه سود

حجت آزادبخت در گفت‌وگو با بورس نیوز با اشاره به اینکه شرکت در حوزه محصول و خدمات هر سال برنامه توسعه‌ای دارد، اظهار کرد: سه محصول ماشین حساب، نت باکس و سایر وسایل دیگر به سبد شرکت اضافه می‌شود.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره تاپکیش افزود: در حوزه پروژه‌ها نیز شرکت دانش ارتقای سیستم ویندوز ۱۰ را روی ۴ مدل خودپرداز را دارد و در حال پیاده سازی است و یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه هستیم.
وی با اشاره به پروژه‌های ملی این شرکت گفت: پروژه ITS راهداری انجام شده و با جدیت در حال پشتیبانی و توسعه آن هستیم، پروژه‌هایی هم در ایستگاه‌های سی ان جی داریم که در حال پیگیری آن هستیم و به دنبال حضور روی پروژه‌های کلان ملی هستیم.

آزادبخت بیان کرد: در بخش تولید نیز هم در شهرک صنعتی پرند و منطقه آزاد اروند خطوط تولید کارتخوان را راه اندازی کردیم و به دنبال اضافه کردن سایر تجهیزات به بخش تولید هستیم.

مدیرعامل تاپکیش درباره تاثیر کرونا بر فعالیت این شرکت خاطرنشان کرد: کرونا ویروسی بود که کل جهان را در برگرفت و فقط مختص ایران نبود و اگر بگوییم که تاثیر نداشت واقعا اینگونه نبوده است.

وی اظهار کرد: کرونا از ابتدا از سوی شرکت جدی گرفته شد و پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی سازمان‌های مربوطه رعایت و غربالگری نیز در این مورد انجام شد.

آزادبخت افزود: شرکت در درگیری با کرونا کمترین آسیب را دید، اما رعایت دستورالعمل، زمان حضور پرسنل که به یک دوم و یک سوم تغییر پیدا کرد اثر گذاشته بود، اما با برنامه ریزی صورت گرفته این موضوع جبران شد و شاهد بودیم که عملکرد بیش از بودجه‌ای که تعیین شده بود رسید و بیش از ۱۰۰ درصد برنامه محقق شد و حاشیه سود به بیش از ۳۴ درصد افزایش یافت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فرصتی برای رشد درآمد‌های عملیاتی و غیرعملیاتی بانک‌ها
کارشناس پولی و بانکی در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

فرصتی برای رشد درآمد‌های عملیاتی و غیرعملیاتی بانک‌ها

تاثیر اعمال دامنه‌نوسان نامتقارن بر شاخص، هیچ!
کارشناس قدیمی بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

تاثیر اعمال دامنه‌نوسان نامتقارن بر شاخص، هیچ!

صعودی ملایم پیش روی بازار
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

صعودی ملایم پیش روی بازار

ارسال نظر