بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
مجموع درآمد‌های "دلقما" بالغ بر ۲۲۳ میلیارد ریال گزار شد؛

رشد ۴۸ درصدی درآمدهای سالانه "دلقما"

رشد ۴۸ درصدی درآمدهای سالانه
یشترین میزان فروش شرکت داروئی و بهداشتی لقمان در اسفندماه سال جاری در اختصاص بخش «انواع قرص» با ۶۱.۰۶۴ هزار عدد بود و رتبه بعدی نیز در اختیار بخش «انواع کپسول» بوده است.
کد خبر : ۲۳۷۶۲۸

داروئی و بهداشتی لقمان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت داروئی و بهداشتی لقمان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲۲۳ میلیارد ریال ارائه کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای سال نیز درآمد‌های ثبت‌شده را بالغ‌بر ۱.۷۶۷ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه دلقما+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "دلقما" طی دوره

درآمدهای عملیاتی

بر اساس این گزارش، داروئی و بهداشتی لقمان در اسفندماه سال جاری با ۸۸ درصد افزایش درآمد نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۱۶۶ درصد رشد را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون با افزایش ۴۸ درصدی مواجه بوده است.

میزان فروش محصولات «داروئی و بهداشتی لقمان»

میزان فروش اسفندماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "دلقما" در گزارش ماهانه خود میزان فروش محصولات فروش رفته را برابر با ۷۹.۶۲۸ هزار عدد اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته رشد ۲۴۶ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین این شرکت بهداشتی از ابتدای سال مالی ۹۹ تاکنون میزان فروش محصولات را بالغ‌بر ۶۰۴.۲۷۸ هزار عدد بیان کرده که با افزایش نزدیک به ۵ درصدی مواجه بوده است.

بیشترین میزان فروش شرکت داروئی و بهداشتی لقمان در اسفندماه سال جاری در اختصاص بخش «انواع قرص» با ۶۱.۰۶۴ هزار عدد بود و رتبه بعدی نیز در اختیار بخش «انواع کپسول» بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

«دلقما» اسیر بانکی‌ها شده است

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با برگزاری مزایده این داروساز؛

"دلقما" سهامش را فروخت

از طریق برگزاری مزایده این دارویی؛

سهام "دلقما" واگذار می‌شود

تزریق مواد انرژی‌زا به معاملات این سهم؛

«دلقما» اسیر بانکی‌ها شده است

ارسال نظر