بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

شرط تعادل بورس در سال ۱۴۰۰

شرط تعادل بورس در سال ۱۴۰۰
کارشناس بازار سرمایه گفت: در سال ۱۴۰۰، بازار سرمایه روند مثبت متعادل خواهد داشت البته این موضوع به شرایطی وابسته است که یکی از مهم‌ترین آن مربوط به سیاست‌های دولت آینده است.
کد خبر : ۲۳۷۶۷۷

شرط تعادل بورس در سال ۱۴۰۰

عرفان هودی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره پیش‌بینی از "بورس" ۱۴۰۰ اظهار کرد: کرونا در حال مهار شدن بوده و قیمت‌های جهانی در حال واکنش نشان دادن به این موضوع هستند و وضعیت در حال عادی شدن است.

کارشناس بازار سرمایه افزود: این موارد می‌تواند محرکی باشد برای رشد بازار در سال ۱۴۰۰ باشد البته در این بین مباحث سیاسی داخلی نیز  دخیل است.

هودی خاطرنشان کرد: موضوع FATF که احتمال تصویب آن وجود دارد یا سیگنال‌هایی که درباره برجام داده می‌شود که هر کدام از این موارد اتفاق بیفتد می‌تواند به رشد بازار کمک کند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰، بازار سرمایه روند مثبت متعادل خواهد داشت البته این موضوع به شرایطی وابسته است که یکی از مهم‌ترین آن مربوط به سیاست‌های دولت آینده است.

کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: تاریخ بازار سرمایه نشان می‌دهد رفتار اقتصادی دولتمردان همواره در دوره نخست ریاست جمهوری کاملا پوپولیستی است و به دنبال مهار تورم می‌روند که این موضوع موجب می‌شود بازار‌ها وارد رکود شوند که بزرگترین چالش بورس همین موضوع است.


بیشتر بخوانید:

سیگنال صندوق‌های ثابت به «سهامداران بورس»

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از عرش تا فرش
بازار سرمایه در سالی که گذشت؛

از عرش تا فرش

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سیگنال صندوق‌های ثابت به «سهامداران بورس»

جذابیت فراموش شده ...
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

جذابیت فراموش شده ...

ارسال نظر