بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

مولفه‌های اثرگذار بر بازار ۱۴۰۰

مولفه‌های اثرگذار بر بازار ۱۴۰۰
مدیرعامل کارگزاری آریانوین گفت:در سال ۱۴۰۰ دو موضوع انتخابات ریاست جمهوری و برجام بر بازار اثرگذار است.
کد خبر : ۲۳۷۶۷۹

مولفه‌های اثرگذار بر بازار ۱۴۰۰

حامد ستاک در گفت‌وگو با بورس نیوز با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ دو موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و برجام بر بازار اثرگذار است، اظهار کرد: مشخص شدن هر کدام از این موضوعات به ویژه انتخابات تاثیر قابل توجهی دارد.

کارشناس بازارسرمایه افزود: حدود ۵۰ میلیون نفر سهامدار بورسی در کشور وجود دارد به همین دلیل کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری قطعا اهتمام ویژه‌ای به این مسئله خواهند داشت.

وی گفت: فردی که بهترین برنامه و وعده‌ها را داشته باشد اگر پیروز شود طبیعتا باید انتطار داشت بازار رونق خود را داشته باشد اما؛ قاعدتا همه کاندیدا‌ها از این بازار و سهامداران نمی‌توانند چشم‌پوشی کنند.

ستاک بیان کرد: موضوع دیگری که می‌تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد موضوع برجام بوده که اگر توافقاتی صورت گیرد روی بازار اثر خواهد گذاشت و نرخ ارز و بهره تغییر آنچنانی نخواهد داشت و در نهایت با تورم خود را وفق خواهد داد.

کارشناس بازار‌سرمایه درباره اعتماد سهامداران به بورس خاطرنشان کرد: زمانی که بازار روند صعودی بگیرد همه موضوعات فراموش می‌شود، اینکه گفته شد سهامداران از بازار قهر کردند در تمامی بازار‌ها وجود دارد و تنها فرق آن با بازار سرمایه نداشتن تابلو اعلان قیمت‌ها به صورت شفاف است.

مدیرعامل کارگزاری آریانوین تصریح کرد: در همه بازار‌ها اگر رونق وجود داشته باشد افراد به آن سمت خواهند رفت و بازار سرمایه از این موضوع مستثنی نیست.

ستاک تاکید کرد: اگر مدتی بازار همانند هفته آخر اسفند پر حجم معامله شود می‌توان انتطار داشت که بازار در سال ۱۴۰۰ متعادل دنبال شود و زیاد هیجان محور نباشد.


بیشتر بخوانید:

از عرش تا فرش

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از عرش تا فرش
بازار سرمایه در سالی که گذشت؛

از عرش تا فرش

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سیگنال صندوق‌های ثابت به «سهامداران بورس»

جذابیت فراموش شده ...
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

جذابیت فراموش شده ...

ارسال نظر