بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
افزایش درآمد سالانه ۱۰۱درصدی برای این قطعه‌ساز گزارش شد؛

روند درآمدهای "خمحور" سوار بر محور صعود

روند درآمدهای
بیشترین میزان فروش طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه در اختیار بخش «سایر محصولات» بوده که سهم بیشتری از مابقی محصولات را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۷۹۶۲

ادامه روند صعودی درآمدهای

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولید محور خودرو طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به اسفندماه سال ۹۹، معادل ۶۰۷٬۶۹۵ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آن نیز میزان درآمد‌های ثبت شده خود را بالغ‌بر ۴.۷۵۷.۴۹۹ میلیون ریال گزارش کرد.

عملکرد ماهانه

درآمد‌های شناسایی‌شده تولید محور خودرو

درآمدهای عملیاتی

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که این شرکت در اسفندماه از خود بر جای گذاشته نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۱۳۷ درصد افزایش را تجربه کرده و این آمار ذکر شده در مقایسه با بهمن‌ماه نیز ۱۰درصد رشد را به نمایش گذاشت ضمن آنکه درآمد‌های حاصل‌شده "خمحور" از ابتدای سال مالی تاکنون نیز افزایش ۱۰۱ درصدی را تجربه کرد.

لازم به ذکر است که تمام درآمد‌های عملیاتی ثبت‌شده طی این سال مالی از راه فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

عملکرد فروش "خمحور" طی سال مالی ۹۹

میزان فروش اسفندماه

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات شرکت تولید محور خودرو در اسفندماه سال ۹۹ برابر با ۳۸۳٫۸۵۲ (عدد/دستگاه) بوده که این رقم نسبت به ماه گذشته ۶۰ درصد رشد را نشان می‌دهد، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان فروش محصولات این شرکت بالغ‌بر ۳.۳۴۵.۹۰۹ (عدد/دستگاه) گزارش‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.

بیشترین میزان فروش طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه در اختیار بخش «سایر محصولات» با ۲۵۱٫۵۹۹ عدد بوده که سهم بیشتری از مابقی محصولات را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید:

افزایش ۲۹ درصدی سه محصول"خمحور"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر