بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
افزایش ۱۶۲ درصدی ارزش سهام این سرمایه‌گذار ثبت شد؛

"ونیرو" و آرزوی درآمد‌های تیرماه/ ارزش ۵شرکت نخست این سرمایه‌گذار

۵ شرکتی که بیشترین سرمایه‌گذاری در آن‌ها صورت گرفته شرکتهای فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، سرمایه‌گذاری پارس آریان و شرکت پالایش نفت تهران بوده اند.
کد خبر : ۲۳۷۹۷۴

سرمایه گذاری نیوز+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سرمایه‌گذاری نیرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹، مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده را طی این دوره یک‌ماهه حدوداً بالغ‌بر ۱۲.۶۸۵ میلیارد ریال گزارش کرده که بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را در بخش «خارج از بورس» با ۸.۷۲۸ میلیارد ریال شاهد بوده است.

عملکرد ماهانه

درآمد حاصل از سود سهام محقق شده "ونیرو"

درآمد سود سهام محقق شده

بر اساس این گزارش، ونیرو با سرمایه ثبت شده ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۹۹ از محل سود سهام محقق شده ۸۵,۶۵۴ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به سال گذشته ۱۷۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

وضعیت پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس

ارزش سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس+بورس نیوز

شرکت سرمایه‌گذاری در انتهای اسفندماه چندین شرکت را با بهای تمام شده ۳,۹۵۶,۷۹۸ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۲ درصد به مبلغ ۴,۰۴۲,۱۶۶ میلیون ریال رسیده، ارزش بازار "ونیرو" در اسفندماه سال ۹۹ نسبت به سال گذشته ۱۶۲ درصد افزایش یافته است.

۵ شرکتی که بیشترین سرمایه‌گذاری در آن‌ها صورت گرفته عبارتند از: فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، سرمایه‌گذاری پارس آریان و شرکت پالایش نفت تهران که مجموعاً بهای تمام‌شده صرف شده بالغ‌بر ۱.۹۶۷ میلیارد ریال ثبت شده، همچنین در نمودار فوق روند ارزش هر سهم از این ۵ شرکت را ۶ ماه اخیر نظاره می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۷درصد درآمد‌های عملیاتی تلفیقی "ونیرو"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر