بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
ایران خودرو دیزل در اسفندماه ۹۹، درآمدی ۱۳ هزار میلیاردی داشت؛

رشد برق‌آسای "خاور" در اسفندماه

رشد برق‌آسای
بیشترین محصول فروش رفته "خاور" طی سال مالی ۹۹ «وانت آریسان» با ۴.۷۹۴ دستگاه بوده و رتبه بعدی را محصول «کامیون سنگین» با ۲.۸۸۵ دستگاه به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۸۰۵۷

ایران خودرو دیزل+بورس‌دیزل

عملکرد ماهانه "خاور" طی اسفندماه ۹۹

عملکرد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران خودرو دیزل طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به اسفندماه ۹۹، معادل ۱۳,۳۹۱,۰۴۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده و با سرمایه ثبت شده ۴,۹۸۹,۰۵۹ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال گذشته، مبلغ ۴۰,۴۰۵,۰۱۶ میلیون ریال درآمد فروش داشته است.

درآمد‌های ثبت‌شده "خاور" طی سال مالی ۹۹

درآمدهای

بر پایه این گزارش، میزان درآمد‌های حاصل‌شده ایران خودرو دیزل در اسفندماه نسبت به دوره ماه مشابه ماه سال گذشته ۲۲۸ درصد افزایش داشته و در مقایسه با بهمن‌ماه سال ۹۹ نیز رشد قابل توجه ۲۲۷ درصدی را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های ثبت‌شده "خاور" از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳۴ درصد رشد را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که ایران خودرو دیزل در اسفندماه سال ۹۹ کسب کرده از فروش محصول «کامیون سنگین» با مجموع درآمد حاصل شده ۹.۳۲۶.۱۶۲ میلیون ریال بوده و جایگاه بعدی را پس از این محصول، دستگاه «اتوبوس» با ۲.۶۶۲.۲۷۵ میلون ریال به خود اختصاص داده است.

فروش محصولات "خاور" در طول سال مالی

فروش محصولات خاور+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، فروش محصولات ایران خودرو دیزل در اسفندماه سال ۹۹ به میزان ۱.۵۹۳ دستگاه اعلام شده که نسبت به ماه گذشته ۴۱۳ درصد افزایش فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای ۹۹ نیز مجموع فروش محصولات "خاور" بالغ‌بر ۸.۸۱۴ دستگاه گزارش شده است.

بیشترین محصول فروش رفته طی سال مالی ۹۹ «وانت آریسان» با ۴.۷۹۴ دستگاه بوده و رتبه بعدی را محصول «کامیون سنگین» با ۲.۸۸۵ دستگاه به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید:

"خاور" به شهرداری تهران اتوبوس می دهد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
ایران خودرو دیزل شگفتی بورس1400خواخد شد
اخلاصی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
ایران خودرودیزل با توجه به فروش محصولات و فروش شرکتهای تابعه بزودی از ماده 141خارج خواهد شد و سهام این شرکت رشد قابل توجهی خواهد داشت