بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
رشد ۹۵درصدی فروش در شرکت فولاد مبارکه
بر اساس گزارش منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت فولاد مبارکه، فروش این شرکت در مقایسه با سال ۹۸ با رشد ۹۵درصدی فروش همراه شده است.
کد خبر : ۲۳۸۰۸۸

خواندن ۲دقیقه

شرکت فولاد مبارکه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، درآمد شرکت فولاد مبارکه در اسفند ۹۹ به میزان ۱۰۱،۶۷۲،۹۸۲ (میلیون ریال) بوده و بیشترین محصول به فروش رسیده در این مدت محصول گرم به مقدار ۳۸۸ هزارتن و به ارزش ۵۷،۴۸۴،۱۹۶ (میلیون ریال) بوده و بعد از آن محصول سرد با فروش ۱۱۷ هزارتن درآمد ۲۱،۱۲۳،۱۳۴ (میلیون ریالی) داشته است.

با نگاهی بر عملکرد شرکت فولاد مبارکه از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه ۹۹، مشاهده می‌کنیم که درآمدی به مقدار ۶۶۲،۹۳۰،۳۲۳ (میلیون ریال) داشته و همچون اسفندماه که بالاترین میزان فروش به محصول گرم اختصاص داشت، در این ۱۱ ماهه نیز شرکت فولاد مبارکه با فروش ۴ میلیون و ۹۰ هزارتن از این محصول درآمد ۳۵۵،۸۱۱،۴۵۷ (میلیون ریال) را به ثبت رسانده و بعد از آن محصول سرد و محصول پوشش دار بالاترین درآمد را به ثبت رسانده است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت فولاد مبارکه از ابتدای سال مالی ۹۹ تا پایان اسفند ماه درآمدی برابر با ۷۶۴،۶۰۳،۳۰۵ (میلیون ریال) داشته است که در مقایسه با رقم ثبت شده در ۱۲ ماهه سال ۹۸ که عدد ۳۹۱،۴۳۷،۵۵۱ (میلیون ریال) بوده، با رشد فروش ۹۵ درصدی همراه گشته است.

شایان ذکر است طی مدت ۱۲ ماهه ۹۹، محصول گرم بیشترین میزان درآمد شرکت فولاد مبارکه را به خود اختصاص داده و از فروش ۴ میلیون و ۴۷۸هزارتن رقم ۴۱۳،۲۹۵،۶۵۳ میلیون را به ثبت رسانده است.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه در سال ۹۹، محصول گرم به مقدار ۴میلیون و ۴۹۶هزارتن، محصول سرد به میزان یک میلیون و ۴۵۱هزارتن، محصول پوشش دار ۲۹۱ هزارتن و سایر محصولات نیز به مقدار یک میلیون و ۵۵۷هزارتن تولید کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سال گذشته،سال طلایی فولادمبارکه در حوزه تولید فولاد خام بود
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه:

سال گذشته،سال طلایی فولادمبارکه در حوزه تولید فولاد خام بود

افزایش ۷۰ درصدی تولید محصولات در واحد استراتژیک RH-Top
مدیر متالورژی ثانویه ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه خبر داد:

افزایش ۷۰ درصدی تولید محصولات در واحد استراتژیک RH-Top

لبیک به منویات رهبری با ثبت رکورد ۱۴۱ ذوب فولاد مبارکه
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛

لبیک به منویات رهبری با ثبت رکورد ۱۴۱ ذوب فولاد مبارکه

کارنامه بازارسرمایه ۹۹/خطاهایی که قاتل بازارسرمایه شدند!
علی اسلامی بیدگلی در کافه فایننس تشریح کرد:

کارنامه بازارسرمایه ۹۹/خطاهایی که قاتل بازارسرمایه شدند!

ارسال نظر