بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت:

حداقل ۸۰درصد محصولات فولاد مبارکه قابلیت صادرات دارد

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر مسائل و چالش‌های پیش روی صادرات فولاد رفع شود، حداقل می‌توان ۸۰درصد محصولات شرکت فولاد مبارکه را که قابلیت صادرات جهانی را داراست، صادر کرد.
کد خبر : ۲۳۸۰۹۰
خواندن ۳دقیقه

 

عضو هیات مدیره انجمن نتولیدکنندگان فولاد ایران+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، نادر سلیمانی، عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اظهار کرد: در همان دوره‌ای که شرکت فولاد مبارکه ساخته و قرارداد آن با بهترین شرکت‌های خارجی بسته شد و در نهایت لایسنس پروژه احیای مستقیم آن که از آمریکا گرفته شده بود، بعد از انتقال به کوبه استیل ژاپن، مجددا به یک شرکت بین المللی ایرانی ایران-ایریتک انجام شد، تقریبا تمام قرارداد‌ها برای تولید محصولات به صورت هایتک بود؛ به این صورت که برنامه تولید محصول نهایی فولاد مبارکه بر این اساس بود تا ضمن داشتن استاندارد‌های داخلی، بتواند در بازار‌های جهانی رقابت کند و از استاندار‌های جهانی نیز برخوردار باشد.

وی ادامه داد: از سال ۶۸ که فولاد مبارکه به صورت قطره‌ای یا همان بخش- بخش راه اندازی شد، این موضوع مورد توجه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و مسئولان شرکت فولاد مبارکه بوده و در تمام ادوار تغییر مدیریتی در شرکت فولاد مبارکه تنها چیزی که تغییر نکرده، توجه به کیفیت و افزایش راندمان کیفی محصولات فولادمبارکه بوده و این مساله اکنون نیز به کیفیت خود باقی است.


به گفته عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، اگر مسائل و چالش‌های پیش روی صادرات فولاد رفع شود، حداقل می‌توان ۸۰درصد محصولات شرکت فولاد مبارکه را که قابلیت صادرات جهانی را داراست، صادر کرد.

وی افزود: ضمن اینکه شرکت فولاد مبارکه کیفیت لازم برای محصولات تولیدی خود را از بازار داخلی اخذ کرده، کیفیت محصولات این شرکت به گونه‌ای است که قابلیت رقابت با محصولات جهانی دارای استاندارد بین المللی را دارد؛ حتی در دولت تدبیر و امید نیز این شرکت موفق شد بخشی از بازار‌های اروپایی را از جذب کند و محصولات این شرکت مورد توجه آن‌ها قرار گرفت.

سلیمانی گفت: در شرایط فعلی شرکت فولاد مبارکه که بزرگترین تولیدکننده فولاد در خاور میانه است، تمام استاندارد‌های لازم برای صادرات به آسیای میانه، خاور دور و اروپا را دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سال گذشته،سال طلایی فولادمبارکه در حوزه تولید فولاد خام بود
مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه:

سال گذشته،سال طلایی فولادمبارکه در حوزه تولید فولاد خام بود

افزایش ۷۰ درصدی تولید محصولات در واحد استراتژیک RH-Top
مدیر متالورژی ثانویه ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه خبر داد:

افزایش ۷۰ درصدی تولید محصولات در واحد استراتژیک RH-Top

لبیک به منویات رهبری با ثبت رکورد ۱۴۱ ذوب فولاد مبارکه
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛

لبیک به منویات رهبری با ثبت رکورد ۱۴۱ ذوب فولاد مبارکه

ارسال نظر