بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
سودی ۱.۷۷۰ ریالی به ازای هر سهم بدست آمد؛

افزایش نرخ‌های فروش "شکلر" در اسفند ۱۳۹۹

افزایش نرخ‌های فروش
گزارش‌های عملکرد اسفندماه این شرکت حاکی از افزایش نرخ‌های کلر و مشتقات تولیدی این شرکت و افزایش نرخ سود پرک در ماه اخیر دارد.
کد خبر : ۲۳۸۳۲۸

خواندن ۲دقیقه

شرکت نیروکلر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که شرکت نیروکلر در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۰ موفق به تحقق سودی ۱.۷۷۰ ریالی به ازای هر سهم شد، گزارش‌های عملکرد اسفندماه این شرکت حاکی از ثبت رشد نرخ‌های محصولات اصلی در مقایسه با بهمن ماه است.

گزارش‌های عملکرد اسفندماه این شرکت حاکی از افزایش نرخ‌های کلر و مشتقات تولیدی این شرکت و افزایش نرخ سود پرک در ماه اخیر دارد.

سود پرک که به عنوان یکی از محصولات جانبی تولید کلر در شرکت نیروکلر محسوب می‌شود و در مصارف مختلفی نظیر شوینده‌ها کاربرد دارد، از اصلی‌ترین محصولات این شرکت از نظر مبلغی و مقداری است.

گزارش عملکرد اسفندماه شکلر+بورس نیوز

در شرایطی که در ماه گذشته شاهد ثبت نرخ بیش از ۸.۸ میلیون ریالی کلر مایع داخلی تولیدی این شرکت در بهمن‌ماه بودیم نرخ‌های کنونی این محصول در ماه اخیر ۹.۳ میلیون ریال به ازای هر تن بوده که حاکی از رشد محسوس نرخ‌های فروش این محصول در ماه‌های اخیر است.

لازم به ذکر است، کلیه شرکت‌های دارای تاسیسات کلر آلکالی که عمدتا مجتمع‌های پتروشیمی تولیدکننده pvc نظیر پتروشیمی‌های آبادان، اروند بوده نیز از فروشندگان اصلی این محصول در کشور هستند.

در مجموع کل مبالغ فروش این شرکت در اسفندماه به ۳۰۴ میلیارد ریال رسید که با توجه به فروش در حدود ۱.۹۹۴ میلیارد ریالی این شرکت در ۷ماهه نخست سال مالی جاری، عملکردی متوسط محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:

کاهش ۶ درصدی فروش "شکلر"/ رشد ۷.۵درصدی فروش داخلی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۶ درصدی فروش
اینبار رکورد فروش ماهانه، شکسته نشد؛

کاهش ۶ درصدی فروش "شکلر"/ رشد ۷.۵درصدی فروش داخلی

نرخ‌های فروشی که کاهش یافت؛

ادامه عملکرد ضعیف "شکلر" در آذر‌ماه

افت نرخ کلر مایع و کاهش شدید مبالغ فروش در مرداد ماه؛

پایان نا خوش "شکلر" در سال مالی ۱۳۹۹

ارسال نظر