بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
خانه برای
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به یک خبر دیگر از جانب ملاصدرا و چند شاهکار از سوی بهارستان و...
کد خبر : ۲۳۸۴۱۷

۵

به گزارش بورس نیوز ، دوستان در ملاصدرا خبر داده اند که "دامنه نوسان تا قبل از انتخابات باز می شود"! کاش این دوستان یاد بگیرند برای آنکه حقوقی که می گیرند، حلال باشد؛ لازم نیست هر روز تصمیم گیری کنند. کافی است این بازار را به حال خود بگذارند تا چند وقتی هم بدون تحمیل شوک، راه خود را برود؛ شاید بهتر از این مداخله های دستوری و هر روز تصمیمی جدید باشد.

 

بی حاشیه ترین شرکت بیمه هم وارد حاشیه شد!

گویا یکی از چهره های مطرح در صنعت بیمه که مدتی است عزل شده، اعضای هیات مدیره این شرکت را در آخرین روزهای عضویت شان قبل از مجمع و انتخاب اعضای جدید، تحریک کرده و هیات مدیره فعلی جفت پا را در یک کفش کرده اند که مدیرعامل را برکنار کنند و چهره بیمه ای را به جایش بنشانند! باید دید پیش می برند و شاهد تغییرات مدیریتی در این شرکت خواهیم بود یا نه.

 

خانه برای حرام خورها

یکی از اهالی بهارستان فرموده اند با پول حلال دیگر نمی توان در کلانشهرها خانه خرید! فقط مانده ایم این بزرگوار قصدشان از گفتن این جمله چه بوده؟ آنها که چندین خانه دارند، حرام خوارند؟ آنها که زین پس خانه بخرند، مورد دار هستند؟ بی نواهایی که حسرت خرید خانه دارند، از دیوار مردم بالا بروند؟ حلال خورها فکر خرید خانه نباشند؟ یا...

 

توزیع رانت با رانت

یکی دیگر از اهالی بهارستان هم فرموده اند در ۳ سال اخیر، سالی ۱۰۰ همت رانت توزیع کرده ایم! خدا قوت دوستان، در توزیع مرغ و تخم مرغ که موفق نبودید؛ اما انگار در توزیع رانت موفق بودید. ما که حدس می زنیم خود توزیع رانت نیز، رانت زا بوده است!

 

گابی و جیگر شناسایی شدند 

یکی از اهالی پاستور هم یک جمله عجیب گفته که معلوم است تمام آرایه های ادبی را تلفیق کرده و کلی فسفر سوزانده تا این قدر شفاف سخن بگوید‌. بزرگوار فرموده اگر گفتم افزایش قیمت نخواهیم داشت و بلافاصله گران شد، نشان دهنده صداقت ماست! حقا که قبل از این حرف، آقای مجری کلاه قرمزی خوب شما را شناخته بود و شخصیت "دیوی" را از روی شخصیت شما خلق کرده بود! ما هم احتمالا به "جیگر" بیشتر شبیه هستیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نابود باد حکومت دزدا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
هر روز بیشتر جیبمونو تو بورس میزنن.این مملکت تا .......نکنه درست نمیشه...بر .دزد و دزدان ...
مهدی صابر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
خداییش سخن حقه بسی طنز آمیز ولی سوزاننده