بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
صنایع شیمیایی فارس در اسفندماه ۵۴ درصد افزایش درآمد داشت؛

«انواع رزین» پرچمدار فروش "شفارس"

«انواع رزین» پرچمدار فروش
در اسفندماه سال ۹۹ بیشترین میزان فروش شفارس در اختیار «انواع رزین» با ۲.۲۳۵ تن در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۴۶۹

صنایع پتروشیمی فارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع شیمیایی فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳۲۱ میلیارد ریال ازریابی شده و درآمد‌های ثبت‌شده از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز برابر با ۳.۱۱۴ میلیارد ریال ارائه شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده "شفارس" در پایان سال مالی ۹۹ برابر با ۶۲۹.۶۰۷ میلیون ریال گزارش شده است.

عملکرد ماهانه شفارس+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "شفارس" در اسفندماه سال ۹۹

درآمدهای شناسایی شده شفارس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، صنایع پتروشیمی فارس در اسفندماه نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱۰ درصدی میزان درآمد‌ها مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۸ درصدی را تحربه کرده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه کسب کرده نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش درآمد را در پی داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که صنایع پتروشیمی فارس در اسفندماه کسب کرده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده که در این حوزه نیز محصول «پودر‌های قالبگیری» با ۱۴۱.۷۰۰ میلیون ریال بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده را در اختیار داشته است.

شرکت صنایع پتروشیمی فارس در اسفندماه سال ۹۹ میزان فروش طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳.۱۷۹ تن بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۲۱ درصد کاهش فروش را در پی داشته، همچنین میزان فروش محصولات از ابتدای سال مالی ۹۹ تا انتهای اسفندماه نیز ۵۵.۲۹۲ تن اعلام شده که نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.

در اسفندماه سال ۹۹ بیشترین میزان فروش در اختیار «انواع رزین» با ۲.۲۳۵ تن در بازار داخلی بوده و در بازار صادراتی نیز بیشترین فروش را کماکان محصول «انواع رزین» به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

پرداخت سود «شفارس» از اواخر آبان ماه

اشتراک گذاری :
ارسال نظر