بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
افزایش درآمد ۱۳۸ درصدی
بیشترین میزان درآمدی که "ونوین" در اسفندماه گزارش کرده از بخش‌های «سایر تسهیلات» و «خرید دین» بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۵۷۴

بانک اقتصاد نوین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصادنوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱۳ هزار و ۸۷ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ نیز میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی بدست آمده را بالغ‌بر ۱۰۰ هزار و ۲۰ میلیارد ریال گزارش کرد.

"ونوین" از سوی دیگر میزان سرمایه ثبت‌شده خود را در سال مالی ۹۹ برابر با ۳۰ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی طی اسفندماه ۱۳۹۹ ۶۵درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی طی ۱۱ ماه گذشته بود.

عملکرد ماهانه ونوین+بورس نیوز

بانک اقتصادنوین در اسفندماه میزان پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را طی این دوره یک‌ماهه بالغ‌بر ۹ هزار و ۸۰۲ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ نیز مجموع پرداختی را ۸۲ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال گزارش کرده است.

روند درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

درآمدهای تسهیلات اعطایی ونوین+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بانک اقتصادنوین از تسهیلات اعطایی در اسفندماه کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد رشد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش درآمد ۱۳۸ درصدی مواجه بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ اعلام کرده نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۱۷۲۳ درصدی بوده است.

تسهیلات اعطایی طی اسفند ماه ۱۳۹۹ حدود ۵۹ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی طی اسفند ماه ۱۳۹۹ بوده است.

بیشترین درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی در اسفند ماه امسال، سایر تسهیلات به مبلغ ۱۰،۰۵۲،۳۵۸ میلیون ریال بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که "ونوین" در اسفندماه گزارش کرده از بخش‌های «سایر تسهیلات» و «خرید دین» به ترتیب مبالغ ۱۰ هزار و ۵۲ میلیارد ریال، یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال بوده است.

پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

سود سپرده های سرمایه گذاری ونوین+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار پرداختی بانک اقتصادنوین جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در اسفندماه ۹۹ نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۰۶ درصدی را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ نیز مقدار پرداختی "ونوین" نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۶۳ درصدی بوده است.

بیشترین میزان پرداختی "ونوین" در اسفندماه برای بخش «سپرده‌های بلند مدت یکساله» با ۳ هزار و ۹۰۹ میلیارد ریال بوده و از سوی دیگر نیز سپرده‌های جذب شده طی همین مدت، حدود ۵ درصد بیشتر از سپرده‌های تسویه شده بود.

بیشترین سود سپرده‌های سرمایه گذاری در اسفند ماه امسال، سپرده‌های بلند مدت یک ساله به مبلغ ۲،۸۶۸،۵۷۱ میلیون ریال ثبت شده است.

حاشیه سود ناخالص عملیات بانکی «مابه التفاوت درآمد تسهیلات اعطایی و سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری» طی دوره اسفندماه ۱۳۹۹ مثبت و برابر با ۳۳ درصد می‌باشد، این درحالیست که متوسط این شاخص طی ۱۱ ماه گذشته برابر با ۲۰ بوده است.


• بیشتر بخوانید:

تراز سنگین و مثبت ۱۱۷۷ میلیارد تومانی بانک اقتصادنوین

اشتراک گذاری :
ارسال نظر