بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
نمودار درآمدی سال ۱۴۰۰ و نوید جهش درآمدزایی؛

افزایش درآمد ۷۸ درصدی "سپ"

افزایش درآمد ۷۸ درصدی
یشترین میزان درآمدی که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در اسفندماه از خود بر جای گذاشته در اختیار «پین و اعتبار فروخته شده درگاه‌ها» با ۳ هزار و ۲۷ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۷۰۶

پرداخت الکترونیک سامان کیش + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۴ هزار و ۶۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا انتهای اسفندماه نیز درآمدی بالغ‌بر ۷ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال را گزارش کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده خود را در این دوره ۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است.

عملکرد ماهانه سپ+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده "سپ" در اسفندماه

درآمدهای عملیاتی سپ+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، پرداخت الکترونیک سامان کیش در اسفندماه سال ۹۹ نسبت به ماه گذشته با افزایش درآمد ۷۸ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۰۵ درصدی را تجربه کرده، همچنین مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا انتهای اسفندماه به ثبت رسانده نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در اسفندماه از خود بر جای گذاشته در اختیار «پین و اعتبار فروخته شده درگاه‌ها» با ۳ هزار و ۲۷ میلیارد ریال بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

پرداخت الکترونیک سامان PSP برتر کشور شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۲۵ درصدی
میزان سرمایه ثبت پرداخت الکترونیک سامان کیش در بهمن‌ماه ۳ هزار میلیارد ریال بود؛

افزایش درآمد ۲۵ درصدی "سپ"

ارسال نظر