بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
عملکرد لبنیات کالبر در اسفندماه سال ۹۹ بررسی شد؛

رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه "غالبر" / سهم فروش صادراتی ۳۱درصدی شد

رشد ‍۱۶درصدی درآمد ماهانه
بیشترین میزان درآمدی که "غالبر" به‌دست‌آورده از محصولات فروخته شده در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۹۲۹

لبنیات کالبر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت لبنیات کالبر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی به‌دست‌آمده طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۱۷۸.۲۶۳ میلیون ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمد شناسایی‌شده بالغ‌بر ۱.۳۹۰.۳۲۹ میلیون ریال گزارش شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به پایان اسفندماه ۹۹ برابر با ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه غالبر+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "غالبر" در اسفندماه

درامدهای عملیاتی غالبر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، لینیات کالبر در اسفندماه سال ۹۹ نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد را به همراه داشته، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه میزان درآمدی که حاصل‌شده نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش را به دنبال داشته است.

درآمد اسفند‌ماه شرکت ۵۴درصد بیش از متوسط فروش سال ۹۹ بوده ضمن آنکه ۳۱درصد از درآمد از فروش صادراتی و ۶۹درصد دیگر نیز از طریق فروش داخلی کسب شده است.

بیشترین میزان درآمدی که "غالبر" به‌دست‌آورده از محصولات فروخته شده در بازار داخلی بوده و عمده‌ترین درآمد حاصل شده در این بخش از «پنیر» با ۴۵.۲۰۶ میلیون ریال بوده است.

مقدار فروش محصولات لبنیات کالبر در اسفندماه برابر با ۵۹۵.۸۴۲ کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و نسبت به دوره مشابه نیز با کاهش ۴۱ درصدی مقدار فروش مواجه بوده، همچنین بیشترین میزان فروش محصول را در اسفندماه «محصول شیر» با ۲۶۳.۰۸۱ کیلوگرم در اختیار داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

رشد ۶۱ درصدی غلظت شیر "غالبر"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"شیر" صدرنشین میزان فروش در شهریور ماه؛

۳۹ درصد افزایش درآمد "غالبر" نسبت به ماه گذشته

مهر تایید حسابرس بر عملکرد ۶ ماهه زده شد؛

رشد ۶۱ درصدی غلظت شیر "غالبر"

ارسال نظر