بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
داخلی‌سازی یکی از راهکارهای تولید لوازم خانگی ارزانقیمت
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:توجه ویژه به داخلی‌سازی را می‌توان یکی از راهکار‌های تولید لوازم خانگی ارزان قیمت دانست، زیرا با تحقق این مهم نیازی به ارز و واردات نیست.
کد خبر : ۲۳۹۱۱۱

خواندن ۲دقیقه

لوازم خانگی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سیدعلی موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت لوازم خانگی، اظهار کرد: هرچند برخی قطعات موردنیاز تولید این محصولات وارداتی بوده و رشد نرخ ارز بر قیمت تمام شده تولید و بهای لوازم خانگی اثرگذار است و موجب گرانی آن‌ها می‌شود، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که برای تامین لوازم خانگی ارزان قیمت برای مصرف‌کننده باید به دنبال راهکار بود.

نماینده مردم ملکان در خانه ملت با اشاره به ظرفیت داخلی تولید لوازم خانگی، افزود: توجه ویژه به داخلی‌سازی را می‌توان یکی از راهکار‌های تولید لوازم خانگی ارزان قیمت دانست، زیرا با تحقق این مهم نیازی به ارز و واردات نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: برای تولید لوازم خانگی ارزان قیمت و باکیفیت باید از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان استفاده کرد، زیرا این مجموعه‌ها می‌توانند در تحقق امر ساخت داخل کمک ارزنده‌ای باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: با افزایش تیراژ تولید، هزینه ساخت و تولید لوازم خانگی کاهش می‌یابد در نتیجه می‌توان این محصولات را با قیمت کمتر به دست مصرف کننده رساند از سوی دیگر نباید از ظرفیت بازار‌های جهانی غافل شد، با استفاده از این بازار‌ها می‌توان به رشد تیراژ کمک کرد.


  • بیشتر بخوانید:

عرضه ۹۷ هزارتن انواع ورق در بورس کالا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۵۲ هزار تن محصول
ادامه روند افزایشی نرخ ورق گرم در پی رشد قیمت‌های جهانی؛

فروش ۵۲ هزار تن محصول "فولاد" در هفته گذشته

گام بلند فولاد مبارکه در پشتیبانی ملی از تولید لوازم خانگی
درخشش گروه فولاد مبارکه در عرصه فولادی کشور؛

گام بلند فولاد مبارکه در پشتیبانی ملی از تولید لوازم خانگی

ارسال نظر