بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
هشدار فوری JPMorgan در مورد
بیت کوین، هفته گذشته پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخی، نشانه‌هایی از ضعف را نشان می‌دهد (برخی پیش بینی می‌کنند بیت کوین به اوج خود برسد).
کد خبر : ۲۳۹۳۷۸

حرکت لحظه ای بیت کوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، قیمت بیت کوین که اکنون در حدود ۵۵۰۰۰ دلار برای هر بیت کوین است، در حال حاضر از آغاز سال ۲۰۲۱ تقریباً دو برابر شده است - با بازار گسترده ارز‌های رمزپایه که ارزش کل آن بیش از ۲ تریلیون دلار است.

اکنون، با فروش ناگهانی آخر هفته که معامله گران بیت کوین و سرمایه گذاران آن را متزلزل می‌کنند، تحلیلگران JPMorgan هشدار داده اند که اگر به زودی قیمت بیت کوین از ۶۰ هزار دلار بیشتر نشود، سیگنال‌های حرکت بیت کوین سقوط خواهد کرد.

استراتژیست‌های JPMorgan به سرپرستی نیکولاس پانیگیرتزوگلو در یادداشتی به مشتریان نوشت: "طی چند روز گذشته بازار‌های آتی بیت کوین یک انحلال شیب دار را به روشی مشابه اواسط فوریه گذشته، اواسط ژانویه گذشته یا پایان ماه نوامبر گذشته تجربه کردند. " اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شده است. "سیگنال‌های حرکت با توجه به سطح هنوز بالایی که دارند، به طور طبیعی برای چندین ماه از اینجا خراب می‌شوند. "

در تعطیلات آخر هفته، حدود ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین و موقعیت‌های رمزنگاری طولانی - شرط بندی برای افزایش قیمت بیت کوین - با ترس از بازار بیت کوین برطرف شد و قیمت بیت کوین را در عرض چند ساعت بیش از ۱۰ درصد کاهش داد. بازار ترکیبی بیت کوین و ارز‌های رمزنگاری شده ۳۰۰ میلیارد دلار از سرمایه بازار بیش از ۲ تریلیون دلار خود را از دست داد.

فروش ناگهانی پس از یک هفته پرتحرک بیت کوین و اعتیاد به رمزنگاری پیرامون اولین بازار صرافی بزرگ Coinbase در ایالات متحده اتفاق افتاد که با قیمت dogecoin، جایگزین برای بیت کوین، به اوج خود رسید و بیش از ۴۰۰ ٪ افزایش یافت.
ایکل پوروز، مدیر اجرایی Tallbacken Capital Advisors، در یادداشتی این هفته نوشت: "از نظر فنی صرفاً، پرونده صعودی [در بیت کوین]در اینجا در کوتاه مدت بسیار به چالش کشیده می‌شود. "

شیدایی بیت کوین و ارز‌های رمزنگاری شده در ماه‌های اخیر در سراسر جهان گسترش یافته است، و این در حالی است که پی پال اعلام کرد قصد دارد به کاربران خود اجازه دهد بیت کوین و همچنین تعداد انگشت شماری از ارز‌های رمزپایه کوچکتر را در ماه اکتبر خریداری و نگه دارند.

با این حال، افزایش علاقه به بیت کوین و رمزنگاری در میان سرمایه گذاران خرده فروشی، چشم ناظران نظارتی جهانی را به خود جلب کرده است که نگران هستند خریداران با عجله به بازار ممکن است توسط دارایی‌های بسیار بی ثبات دیجیتال سوخته شوند.

پیش از سقوط آخر هفته بیت کوین و ارز‌های رمزنگاری شده، یک مدیر اجلاس جهانی اقتصاد (WEF) هشدار داد که بیت کوین و بخش ارز‌های رمزنگاری در حال رونق می‌توانند به زودی تحت نظارت و اجرای یک دور "چشمگیر" از مقررات قرار بگیرند.


  • بیشتر بخوانید:

خریداران عجول سهام، امروز در صف بیت‌کوین

اشتراک گذاری :
ارسال نظر