بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
داستان تکراری سود‌های ناچیز و صف فروش‌های سنگین؛

کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در "چکاوه"

کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در
کاهش مقداری روتین فروردین ماه منجر به کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در مقایسه با اسفندماه سال مالی ۱۳۹۹ شده است.
کد خبر : ۲۳۹۳۹۹

خواندن ۲ دقیقه

شرکت کاغذسازی کاوه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از اعلام سود خالص ۲۳۱ ریالی به ازای هر سهم در عملکرد ۹‌ماهه شرکت کاغذ سازی کاوه و ثبت عملکردی نه چندان جذاب با توجه به قیمت‌های حبابی سهامش، آنچه در گزارش عملکرد فروردین ماه شرکت کاغذسازی کاوه می‌توان به آن اشاره داشت تثبیت و رشد نرخ‌های فروش محصولات این شرکت است.

گزارش فروردین ماه چکاوه+بورس نیوز

با این وجود کاهش مقداری روتین فروردین ماه منجر به کاهش بیش از ۱۴۱ میلیارد ریالی درآمد‌ها در مقایسه با اسفندماه سال مالی ۱۳۹۹ شده است.

از نکات قابل توجه عملکرد منتشرشده این شرکت در فروردین ماه می‌توان به کاهش چشمگیر فروش کاغذ قهوه‌ای در مقایسه با اسفندماه اشاره داشت به طوری که فروش این محصول در این ماه افتی ۹۶۱ تنی را به ثبت رسانده است.

لازم به ذکر است، این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹، با فروش ۲۵.۶۱۴ تنی انواع کاغذ قهوه‌ای و فلوتینگ موفق به ثبت درآمدی ۲.۲۰۳ میلیارد ریالی شده که به نظر می‌رسد تکرار این روند در سال مالی جاری نیز چندان دور از ذهن نیست.

بورس‌نیوز، رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "چکاوه"، آمادگی درج پاسخ "شرکت کاغذسازی کاوه" را دارد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر