بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
حباب‌های قیمتی دیروز و صف‌های فروش امروز؛

"کپشیر " و رشد نامحسوس نرخ‌های فروش در فروردین‌ماه

شرکت پشم شیشه ایران با کاهش مقدار فروش دو محصول اصلی خود یعنی پشم شیشه و ایزوگام روبرو و حتی نرخ فروش محصولاتش نیز با افزایش نامحسوس قیمت همراه بوده است.
کد خبر : ۲۳۹۴۰۱

خواندن ۲ دقیقه

شرکت پشم شیشه ایران+ بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که بسیاری از صف فروش‌های سنگین و عدم معاملات حتی کمتر از ۱۰۰۰ عدد در روز در نماد‌های مختلف حاصل حباب‌های قیمتی ماه‌های گذشته بوده، مشخص نیست که مدیران سازمان بورس قرار است چه راهکاری برای برچیده شدن صف‌های فروش نقدشوندگی سهام خواهند داشت؟

گزارش ماهانه کپشیر+بورس نیوز

در این راستا، شرکت پشم شیشه ایران که در ۹ماهه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۹ موفق به تحقق تنها ۵۲۵ ریالی به ازای هر سهم شده بود، در دو ماه گذشته همواره شاهد تشکیل صف فروش و عدم معامله سهام در قیمت‌های بیش از ۳۸.۰۰۰ ریال به ازای هر سهم بوده است.

در گزارش فروردین‌ماه، شرکت پشم شیشه ایران با کاهش مقدار فروش دو محصول اصلی خود یعنی پشم شیشه و ایزوگام روبرو و حتی نرخ فروش محصولاتش نیز با افزایش نامحسوس قیمت همراه بوده که در نهایت این شرکت با کسب درآمد ۹۶ میلیارد ریالی در نخستین ماه سال ۱۴۰۰، کار خود را در سال جاری آغاز کرد.

درآمد‌های ۹۶ میلیارد ریالی این شرکت در فروردین‌ماه کاهشی ۱۱۳ میلیارد ریالی در مقایسه با اسفندماه سال ۱۳۹۹ را نشان می‌دهد که با توجه به شرایط هرساله فروردین ماه رخدادی غیر عادی به نظر نمی‌رسد.

اما آنچه که از نرخ‌های فروش محصولات اصلی این شرکت در مقایسه با سال گذشته و تناژ فروش این شرکت به نظر می‌رسد، سال جاری از حیث فروش و سودآوری سالی چالش‌زا برای سهامداران این شرکت محسوب شود.


بورس‌نیوز، رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "کپشیر"، آمادگی درج پاسخ شرکت "پشم شیشه ایران" را دارد.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش فروش سالانه "کپشیر" / سهم عمده داخلی‌فروش شرکت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش فروش سالانه
پشم شیشه ایران در اسفندماه، ۲۱۳ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش فروش سالانه "کپشیر" / سهم عمده داخلی‌فروش شرکت

با اطلاع رسانی شرکت پشم شیشه ایران؛

"کپشیر" سود هر سهم را پیش بینی کرد

سودسازی با رشد ۱۰۴درصدی به ثبت رسید؛

هدف‌گذاری فروش "کپشیر" در مرز ۶.۵۰۰تن

ارسال نظر