بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
صف فروشی که تا ماه‌ها ادامه خواهد داشت؛

کاهش ۳۶۷ میلیارد ریالی درآمد عملیاتی "شکربن"

کاهش ۳۶۷ میلیارد ریالی درآمد عملیاتی
گزارش عملکرد فروردین ماه این شرکت حاکی از رشد مجدد نرخ‌های فروش دود‌های داخلی و صادراتی در مقایسه با اسفندماه سال گذشته است.
کد خبر : ۲۳۹۴۰۳

خواندن ۲ دقیقه

شرکت کربن ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که به نظر می‌رسد حتی بازگشایی نماد‌ها بدون دامنه نوسان (و البته با الطاف ناظران بازار) هم نمی‌تواند بخشی از صف فروش سهام شرکت‌ها را کاهش دهد، نماد "شکربن" پس از رشد بی‌منطق و حباب‌گونه خود در ماه‌های گذشته اکنون شاهد صف فروشی سنگین و عدم وجود خریداران حتی در قیمت‌های پایین است.

گزارش فروردین ماه شکربن+بورس نیوز

اعلام سود تنها ۱۳۰۰ ریالی به ازای هر سهم در ۹‌ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و قیمت‌های بیش از ۸۴.۰۰۰ ریالی این روز‌های سهام شرکت کربن ایران رخدادی است که به نظر می‌رسد حالا حالا‌ها صف فروش سنگین در نماد "شکربن" را تضمین می‌کند.

این سوال که آیا خرید سهام شرکت کربن ایران در قیمت‌های بیش از ۸۴.۰۰۰ ریالی آن هم در روز‌هایی که کمتر سهمی در بازار سهام در صف فروش قفل نیست توجیه دارد یا خیر سوالی است که تنها سرمایه‌گذاران این روز‌های سهام این شرکت می‌توانند پاسخ آن را بدهند.

با این حال گزارش عملکرد فروردین ماه این شرکت حاکی از رشد مجدد نرخ‌های فروش دود‌های داخلی و صادراتی در مقایسه با اسفندماه سال گذشته است.

شرکت کربن ایران در ماه گذشته موفق به فروش ۱.۹۱۷ تن انواع دوده صنعتی داخلی و در حدود ۹۴۹ تن دوده صنعتی صادراتی شده که افتی محسوس را در مقایسه با ماه گذشته نشان می‌دهد که عمدتا به دلیل شرایط فروش هرساله فروردین ماه است.

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۰، ۶۲۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد اسفندماه سال جاری نشان‌دهنده کاهشی ۳۶۷ میلیارد ریالی در درآمدهاست.

مجموع کل درآمد‌های این شرکت در فروردین ماه در حدود ۶۲۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مبالغ مدت مشابه سال گذشته رشدی مناسب را نشان می‌دهد.

بورس‌نیوز، رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "شکربن"، آمادگی درج پاسخ "شرکت کربن ایران" را دارد.

 


  • بیشتر بخوانید:

ثبت بالاترین فروش ماهیانه "شکربن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت بالاترین فروش ماهیانه
فروش سال ۱۳۹۹ این شرکت به بیش از ۵۹۶ میلیارد تومان رسید؛

ثبت بالاترین فروش ماهیانه "شکربن"

ادامه رشد نرخ‌های فروش داخلی
آیا صف خرید در نماد شکربن، توجیه سرمایه گذاری دارد؛

ادامه رشد نرخ‌های فروش داخلی "شکربن" و افت صادرات

ارسال نظر