بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
بازگشت روند معاملات محصولات ایرالکو به بیش از ۱.۳۰۰ میلیارد ریال؛

ادامه روند افزایشی نرخ محصولات "ایرالکو" برای پنجمین هفته پیاپی

ادامه روند افزایشی نرخ محصولات
در این هفته ۲.۲۰۰ تن شمش آلومینیومی عرضه گردید که ۱.۷۸۰ تن تقاضا برای آن ثبت گردید. نرخ متوسط هر تن محصول به ۵۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۹۶۷۰

آلومینیوم ایران + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت ماه سال جاری موفق به کسب درامد عملیاتی ۱ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریالی شده است. افزایش حجم معاملات محصولات شمش خالص و شمش آلیاژی منجر به افزایش ارزش معاملات این شرکت نسبت به هفته شده است.

در این هفته ۲.۲۰۰ تن شمش آلومینیومی عرضه گردید که ۱.۷۸۰ تن تقاضا برای آن ثبت گردید. نرخ متوسط هر تن محصول به ۵۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال رسید که در حدود ۱ درصد بیشتر از هفته قبل محسوب می‌گردد. ارزش معاملات این محصول به ۹۹۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال رسیده است.

روند معاملات محصول بیلت آلومینیومی همچنان ضعیف و ناچیز است. از ۵۰۰ تن عرضه بیلت، تنها ۶۰ تن تقاضا ثبت گردید. نرخ متوسط هر تن از این محصول نیز به ۶۰۹ میلیون ریال رسید که در حدود ۳ درصد بیشتر از هفته گذشته است.

همچنین در هفته قبل ۳۳۰ تن محصول شمش آلیاژی توسط این شرکت عرضه گردید که با تقاضای مشابهی مواجه گردید. نرخ متوسط هر تن از این محصول نیز به ۶۰۳ میلیون ریال رسید و ارزش معاملات آن نیز به ۱۹۹ میلیارد ریال رسید.

در نمودار زیر روند شش ماهه نرخ دو محصول شمش و بیلت آلومینیوم این شرکت ارائه شده است. همان گونه که در نمودار زیر نیز مشخص است تقریبا از اواخر اسفند ماه شاهد رشد پیوسته قیمت‌ها هستیم.

نرخ محصولات فایرا+بورس نیوز


  • بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه ۸۵ درصدی "فایرا"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت آلومینیوم ایران؛

"فایرا" افزایش نقدینگی را ثبت کرد

کاهش نزدیک به ۷۰ درصدی ارزش معاملات
معاملات ۳۱ میلیارد تومانی ایرالکو در هفته گذشته ؛

کاهش نزدیک به ۷۰ درصدی ارزش معاملات "فایرا"/ثبات نرخ‌های فروش در هفته قبل

افزایش سرمایه ۸۵ درصدی
مجمع فوق العاده شرکت آلومینیوم ایران برگزار شد؛

افزایش سرمایه ۸۵ درصدی "فایرا"

ارسال نظر