بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
رشد مجدد نرخ فروش وکیوم باتوم پالایشگاه بندرعباس
در هفته گذشته شاهد عرضه ۴۱.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای ۱۳۸.۵۰۰ تنی مشتریان مواجه گردید که در نهایت تمام ۴۱.۰۰۰ تن از مقدار عرضه شده وکیوم باتوم این پالایشگاه به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۶.۰۰۰ تنی در میزان فروش همراه بود.
کد خبر : ۲۳۹۶۸۱

رشد مجدد نرخ فروش وکیوم باتوم پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴۱.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای ۱۳۸.۵۰۰ تنی مشتریان مواجه گردید که در نهایت تمام ۴۱.۰۰۰ تن از مقدار عرضه شده وکیوم باتوم این پالایشگاه به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۶.۰۰۰ تنی در میزان فروش همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۵.۵ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به ۲ اردیبهشت ماه گردید.

همچنین در هفته منتهی به ۹ اردیبهشت ماه بعد از هفته‌ها شاهد عرضه و فروش ۱۵.۰۰۰ تن از لوب کات سنگین تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که نرخ ۹۲.۱۴۵ هزار ریال به ازای هر تن به فروش که نسبت به آخرین نرخ معامله (هفته منتهی به ۲۶ فروردین ماه) با رشد ۲.۴ درصدی همراه بود.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه بندرعباس در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

رشد مجدد نرخ فروش وکیوم باتوم پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا

رشد مجدد نرخ فروش وکیوم باتوم پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر