بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کشف تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شاهرود
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان شاهرود پس از اطلاع از اینکه در این انبار تعدادی ماینر به صورت غیرمجاز به کار گرفته شده، توقیف این دستگاه‌ها را در دستور کار قرار دادند.
کد خبر : ۲۳۹۸۵۸

خواندن ۲ دقیقه

استخراج ارز دیجیتال+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد:ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان از یک انبار درحومه شهر ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) کشف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان شاهرود پس از اطلاع از اینکه در این انبار تعدادی ماینر به صورت غیرمجاز به کار گرفته شده، توقیف این دستگاه‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی متخلف با نصب تعدادی از این دستگاه‌ها در انباری از برق یارانه‌ای استفاده غیرمجاز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: پس از تحقیقات تکمیلی با تایید اطلاعات بدست آمده، ماموران انتظامی به محل مراجعه کرده و نسبت به توقیف دستگاه‌ها اقدام و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی ارزش ریالی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف‌شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

به گفته کریمی، بسیاری از سودجویان در ایران به استخراج ارز دیجیتال با برق ارزان اقدام می‌کنند، این در حالی است که ارز دیجیتال تولید شده با این شیوه به بالاترین نرخ خرید و فروش می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر