بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
تحقق زیان از سهمی که ارتفاع ۱۵٫۰۰۰ تومان را دیده بود؛

"قثابت" دیگر برای سهامداران شیرین نیست

در ۶‌ماهه سال مالی جاری می‌توان به افزایش مقادیر فروش محصولات اصلی و تحقق سود ناخالص از فروش محصولات اصلی نظیر شکر استحصالی از چغندرقند اشاره داشت.
کد خبر : ۲۳۹۸۸۶

قند ثابت ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که این روز‌ها بسیاری از سهامداران شرکت‌های کوچک از صف فروش‌های سنگین و عدم معامله سهام از همه ارکان بازار سرمایه، سران قوا و ...، شکایت می‌کنند به‌جز خودشان، صورت‌های مالی ۶‌ماهه شرکت قند ثابت خراسان حاکی از تحقق مجدد زیان آن‌ها در قیمت‌های بیش از ۶.۵۰۰ تومانی هر سهم این شرکت است.

عملکرد سالانه قثابت+بورس نیوز

حال اینکه چرا می‌بایست در انتظار حمایت و جمع‌کردن صفوف فروش سهام چنین شرکت‌هایی آن‌هم در چنین قیمت‌هایی باشیم، رخدادی است که حتی سهامداران کنونی این شرکت‌ها نیز قادر به پاسخگویی آن‌ها نیستند.

از نکات قابل‌توجه صورت‌های مالی این شرکت در ۶‌ماهه سال مالی جاری می‌توان به افزایش مقادیر فروش محصولات اصلی و تحقق سود ناخالص از فروش محصولات اصلی نظیر شکر استحصالی از چغندرقند اشاره داشت.

مبلغ فروش محصولات قثابت+بورس نیوز

شرکت قند ثابت خراسان که در سال مالی ۱۳۹۹ موفق به شناسایی بیش از ۲۹۲ میلیارد ریال فروش خالص گردیده بود در۶ سال مالی ۱۴۰۰، بیش از ۷۹۰ میلیارد ریال درآمد فروش را شناسایی نمود که این موضوع هم نتوانسته منجر به جلوگیری از شناسایی زیان خالص گردد.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه "قثابت" از محل اراضی و سرمایه‌گذاری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی شرکت کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان اعلام شد؛

افزایش سرمایه "قثابت" از محل اراضی و سرمایه‌گذاری

هیات مدیره پیشنهاد داد؛

خبر خوش برای سهامداران "قثابت"

پای تابلوی معاملات؛

پای ثابت حقوقی‌ها در "قثابت"

ارسال نظر