بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
امان از رفقای بد قافله و خاصه خرجی های قجری
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به رفقای بد قافله که پوستین گرگ از تن به در کردند و خاصه خرجی های قجری و...
کد خبر : ۲۴۰۰۵۱

بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، از هر طرف به خبرها بنگریم، بورس جزو داغ ترین موضوعات خبری این روزهاست. هر چند بازار سرمایه یک دوره نقاهت ۹ ماهه داشته و عده زیادی در این ۹ ماه رنج کشیده اند؛ ولی نقطه قوت ماجرا اینجاست که بازار سرمایه دیگر جزیره ناشناخته نیست و همه سیاست گذاران به اهمیت آن پی برده اند. به قول دوستان، برگزاری جلسه سران قوا و برنامه هایی برای حمایت از این بازار حداقل این سیگنال را به بازار می دهد که حاکمیت، حامی این بازار است.

 

امان از رفیق بد قافله 

اما از دیشب عده ای از سهامداران بدجور نقره داغ شده اند. چون با سیگنال یکی از اساتید و وعده شاخص ۳ میلیونی وارد بازار شده اند؛ اما حالا جناب استاد، پوستین گوسفند از تن به در کرده و برای خوش خدمتی به گرگ ها، به سهامدار دندان نشان می دهند! امان از رفیق بد قافله...

 

حبابیون در به در دنبال قاتل بروس لی

اما در مورد خروج پول از بازار سرمایه اظهارات ضد و نقیضی مطرح شده. برخی نزدیکان سمیه هم علنا حجم نقدینگی وارد شده به بازار رمز ارزها را معادل حجم نقدینگی خارج شده از بورس اعلام کرده اند! اما جالب اینجاست که اقتصادیون از شدت غضب کبود شده و پیغام داده اند از کجا فهمیدید چقدر پول صرف خرید ارز دیجیتال شده؛ وقتی بعد ۹ ماه هنوز برای پیدا کردن قاتل بروس لی(بازار سرمایه) در گل مانده اید؟ نکند شلوغ می کنید که یادمان برود بپرسیم تقصیرکار که بود و چه شد؟؟

 

خاصه خرجی های قجری

بعضی ها هم که چند ماهی است نان کارشناسی حباب را می خورند و بعد از سقوط قیمت سهام هنوز منتظر اصلاح هستند و دم از حباب در بورس می زنند، فرموده اند چرا میخواهید مثل شاهان قاجار خاصه خرجی کنید و پول به بورس بدهید و تورم ایجاد کنید؟ جالب اینجاست که این بزرگواران اگر الان شکنجه هم شوند راضی نیستند ماشین های خارجی لاکچری و املاک نجومی شان را با دلار ۲۱ هزار تومانی بفروشند؛ اما دم از حباب بورس زده و به ترس سهامداران دامن می زنند. اگر کسی مرد میدان است و با تورم مشکل دارد، اول برای فروش دارایی خودش با دلار ۲۰ هزار تومانی پیشقدم شود بعد از جیب مردم حاتم بخشی کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
زمان قاجار نفت نبود که از پولش خرج های خاص بشه... بیشترین مفاسد از ورود پول نفت وارد کشور ایجاد شد که از زمان رضا پالان بود
رضا
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
..