بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
فروش بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریالی فولاد مبارکه در بورس کالا؛

فروش ۱۲۹ هزار تنی محصولات "فولاد"

فروش ۱۲۹ هزار تنی محصولات
نرخ متوسط هر تن از این محصول به ۲۰۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال رسید که در حدود ۶ درصد رشد را نسبت به آخرین معامله ثبت‌شده آن نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۴۰۰۹۴

فولاد مبارکه اصفهان + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در هفته سپری‌شده، فروش ۲۶ هزار و ۷۴ میلیارد ریالی را ثبت کرده، در این هفته شاهد عرضه و معامله بیش از ۱۲۹ هزار تن محصول ازجمله ۱۲۰ هزار تن ورق گرم بوده‌ایم.

در هفته سپری‌شده شاهد عرضه ۱۲۰.۰۱۰ تن ورق گرم این شرکت بوده‌ایم، این عرضه با تقاضای جالب‌توجه ۱۵۳ هزار تنی همراه بود.

نرخ متوسط هر تن از این محصول به ۲۰۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال رسید که در حدود ۶ درصد رشد را نسبت به آخرین معامله ثبت‌شده آن نشان می‌دهد. همچنین این نرخ ۴ درصد بالاتر از نرخ پایه‌ی عرضه بود. ارزش معاملات این محصول به بیش از ۲۴ هزار و ۲۱۱ میلیارد ریال رسید.

در این هفته همچنین شاهد عرضه ۴۵.۰۰۰ تن تختال این شرکت بوده‌ایم و این عرضه با تقاضای ضعیف ۵.۸۰۰ تنی همراه بود. نرخ تختال نیز به ۱۷۱ میلیون ریال در هر تن رسیده، که ۲.۵ درصد بیشتر از نرخ‌های هفته گذشته است. ارزش معاملات تختال شرکت به بیش از ۹۹۲ میلیارد ریال رسید.

عرضه ۳.۰۰۰ تنی ورق قلع اندود این شرکت با تقاضای مشابهی همراه بود. نرخ ورق قلع اندود نیز با ۳ درصد رشد به بیش از ۲۹۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات آن نیز به حدود ۸۷۱ میلیارد ریال رسید.


  • بیشتر بخوانید:

اوراق اختیار فروش تبعی سهام "فولاد" منتشر می‌شود

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فروش ۱۸۰ هزار تن محصول
افزایش نرخ محصولات شرکت فولاد مبارکه؛

فروش ۱۸۰ هزار تن محصول "فولاد"

افزایش فروش ۲۳ درصدی
فولادساز اصفهانی ۱.۸۵۷ هزار تن فروش داشت؛

افزایش فروش ۲۳ درصدی "فولاد"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
گنیا
Germany
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
این همه تبلغ پس کو دنبه ،در زمان برگزاری مجمع که تف در کف دست سهامدارت نمی اندازی کاسه چه کنم گدای دردست دارید ،۱۰ سال سهام شرکت دارم هر سال بدتر پارسال ،اسم شرکت را تریلی ۲۴ چرخ نمی کشه بزرگترین فولاد ساز خاورمیانه بعضی وقتهاهم ،شاید دنیا را یدک می کشند ولی از ی شرکت سیمانی در نوار شرقی کشور عایدی نداره ،شاید هم داره ،ولی
ی چند تن گم میشه چند تن بی واسطه به دلال میدن تا
اشتغال زایی را هم حفظ کرده باشند سهامدار سماق بمکه،،،،