بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
مدیریت صندوق‌داری «تامین سرمایه بانک ملت» بررسی شد؛

ارزش "ثابت اوج ملت" به مرز ۸ هزار میلیارد تومان رسید

ارزش
بازدهی یک‌ساله صندوق "ثابت اوج ملت" به بیش از ۲۵ درصد رسیده که ۲ واحد درصد بالاتر از میانگین بازدهی سالیانه سایر صندوق‌های بادرآمد ثابت محسوب می‌گردد.
کد خبر : ۲۴۰۱۰۰

ارزش

به گزارش بورس‌نیوز، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت اوج ملت در پایان روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری به ارزش ۷۹ هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال رسید.

به‌این‌ترتیب در هفته گذشته این صندوق شاهد جذب بیش از ۱.۴۶۰ میلیارد ریال سرمایه جدید بوده است و جزو یکی از بهترین صندوق‌ها درزمینه جذب سرمایه‌های جدید بوده است.

ارزش

در جدول زیر بازدهی کسب‌شده توسط این صندوق در مقاطع زمانی مختلف ارائه‌شده و بازدهی ماه قبل این صندوق به ۱.۶ درصد رسیده که بالاتر از میانگین ۱.۳ درصدی سایر صندوق‌های مشابه است.

همچنین بازدهی یک‌ساله آن به بیش از ۲۵ درصد رسیده که ۲ واحد درصد بالاتر از میانگین بازدهی سالیانه سایر صندوق‌های بادرآمد ثابت محسوب می‌گردد.

ارزش

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب‌سایت این صندوق شامل ۶۳.۶ درصد اوراق بدهی، ۲۹ درصد وجه نقد و سپرده بانکی، ۶ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و ۱.۴ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

سهام اصلی خریداری‌شده توسط مدیران این صندوق شامل بانک ملت، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی آریا ساسول است.

در بخش اوراق بدهی، اوراق سلف نفت ۱۸ درصد، اوراق سلف برق گیلان ۱۸ درصد و اوراق منفعت دولت ۱۸ درصد سهم اصلی را در ترکیب دارایی‌های صندوق در این بخش به خود اختصاص می‌دهد.

سپرده‌های اصلی بانکی این صندوق نیز که عمدتا دارای نرخ سود ۱۸ و ۲۰ درصد است، در بانک‌های رفاه، پاسارگاد و ملت سپرده‌گذاری شده است.


بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیریت "تامین سرمایه بانک ملت" بررسی شد؛

بازدهی ۳۱.۶ درصدی صندوق "سرمایه‌گذاری اوج ملت"

بازدهی سالانه ۳۱درصدی صندوق
عملکرد صندوقداری "تامین سرمایه بانک ملت" بررسی شد؛

بازدهی سالانه ۳۱درصدی صندوق "اوج ملت"

ارسال نظر