بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه در یک فراخوان فریب، مردم را به بورس کشاندند و در روز روشن جیب مردم را زدند، گفت: برنامه‌هایی تدوین شده تا اعتماد را به بورس برگردانیم.
کد خبر : ۲۴۰۱۵۸

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری+بورس نیوز

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،سعید محمد در نشست خبری اظهار کرد: مردم از سومدیریت ها،بی عملی ها،تدبیر ها و بی تفاوتی مسؤلان خسته هستند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم از بی دولتی خسته هستند، افزود: مردم نظارت از داخل ماشین نمیخواهند نیازمند اصلاحات مبتنی بر اصول هستیم.

وی درباره وعده ساخت مسکن برای جوانان اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۴ نیازمند ساخت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی هستیم در حالی که ۳ میلیون واحد مسکونی در کشور به دلیل سرمایه‌گذاری مردم در این بخش خالی از سکنه هستند و مسکن تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده است.

محمد با بیان اینکه بیا برنامه‌ها یی که تدوین شده مسکن را از کالای سرمایه‌ای خارج خواهیم کرد، ادامه داد: پیش بینی می‌شود با اقداماتی که صورت می‌گیرد یک میلیون و ۷۰۰ هزارواحد مسکونی خالی به بازار عرضه خواهد شد و الباقی سالانه نیاز به ساخت یک میلیون مسکن خواهیم داشت.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری افزود: منابع این طرح از محل تسهیلات کم بهره بانکی و مشارکت بخش خصوصی تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به استناد اصل ۱۰۱ قانون شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا زمین رایگان و زیرساخت‌های رایگان فراهم و مشکلات سازندگان را کاهش دهیم و آن‌ها را ترغیب کنیم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری بیان کرد: مسکن کارگری، فرهنگیان و جوانان را در این طرح ساماندهی می‌کنیم و ایرادات مسکن مهر را برطرف خواهیم کرد.

وی با اشاره به وضعیت بورس گفت: در یک فراخوان فریب، مردم را به بورس کشاندند و در روز روشن جیب مردم را زدند.
محمد بیان کرد: برنامه‌هایی تدوین شده تا اعتماد را به بورس برگردانیم.

محمد تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های خارجی را در تالار‌های بین المللی بورس شاهد خواهیم بود.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری افزود: با اقداماتی که انجام خواهیم داد اعتماد را به بورس و فرابورس بر خواهیم گرداند و پروژه‌های سودآوری را در بورس و فرابورس عرضه می‌کنیم و عرضه شرکت‌های سهام عام را تسریع خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین عرضه‌های خود دولت از پروژه‌های سودآور بصورت پذیره نویسی در بخش‌های مهم و اقتصادی و ارزش افزوده کشور مانند پترو پالایشی و صنایع معدنی را آماده می‌کنیم کما اینکه در زمان حضور در قرارگاه از آن استفاده کردیم.

محمد همچنین با اشاره به رمزارز‌ها گفت: در این زمینه تولید رمزارز داخلی در دستور کار قرار دارد و به سمت تولید آن خواهیم رفت و آن را در جهان عرضه خواهیم کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

"افت نرخ سهم‌ها"، نسخه درمان یا چای‌نبات!

کاهش ۷۰۰ تنی فروش آرتوزایلین
۲.۰۰۰ تن آرتوزایلین این پتروشیمی در بورس‌کالا عرضه شد؛

کاهش ۷۰۰ تنی فروش آرتوزایلین "نوری"

کسب بازدهی منفی سالانه صندوق
نگاهی به عملکرد مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی؛

کسب بازدهی منفی سالانه صندوق "سهامی سبحان"

دلیل خروج
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

دلیل خروج "نقدینگی" مهم‌تر از "مقصد"

ارسال نظر