بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

"ارفع" از مردادماه دست به جیب می‌شود

شرکت آهن و فولاد ارفع زمان پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۴۰۱۷۰
نویسنده :
مینا علیزاده

خواندن ۲ دقیقه

آهن و فولاد ارفع+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع برنامه زمانبندی پرداخت سود را تعیین کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین، سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ قابل پرداخت خواهد بود.

آهنزمان پرداخت سود ارفغ+بورس نیوز

 


  • بیشتر بخوانید:

افزایش محسوس و ۲۲۷ درصدی سودآوری ارفع

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رکورد فروش ماهیانه
عملکرد جالب‌توجه فولادساز کویرنشین در اسفندماه؛
رکورد فروش ماهیانه "ارفع" شکسته شد
ترکیب جدید هیات مدیره
با اعلام شرکت آهن و فولاد ارفع؛
ترکیب جدید هیات مدیره "ارفع" انتخاب شد
انتقال سود فولادسازان به سوی معادن سنگ‌آهن 
آخرین وضعیت گروه سنگ آهن در بازار و مقایسه "کگل" و "کچاد"؛
انتقال سود فولادسازان به سوی معادن سنگ‌آهن 
افزایش محسوس و ۲۲۷ درصدی سودآوری ارفع
شناسایی ۲۵ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال سود خالص در سال گذشته؛
افزایش محسوس و ۲۲۷ درصدی سودآوری ارفع
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
یکه تاز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
چراسودنمریزن
یکه تاز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
چراسودنمریزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
افزایش سرمایه هست یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
افزایش سرمایه نداش امسال سال قبل بهتربود
0055200273
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
افزایش سرمایه نداش امسال سال قبل بهتربود