بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
مدیر عملیات بازار فرابورس اعلام کرد؛

تامین مالی حدود ۴۶ میلیاردتومانی این عرضه اولیه

تامین مالی حدود ۴۶ میلیاردتومانی این عرضه اولیه
مدیر عملیات بازار فرابورس ایران گفت: این عرضه اولیه چهارشنبه هفته جاری ۲۲ اردیبهشت‌ماه به روش ثبت سفارش انجام می‌شود و ناشر این سهام با هدف حمایت از این سهم، اوراق اختیار فروش تبعی با نرخ حدود ۲۰ درصد منتشر می‌کند.
کد خبر : ۲۴۰۳۰۳

خواندن ۲ دقیقه

عرضه اولیه فگستر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محمدصادق غزنوی، مدیر عملیات بازار فرابورس ایرانبا اشاره به اینکه سهامدار عمده از طریق این عرضه اولیه حدود ۴۶ میلیارد تومان تامین مالی می‌کند که حدود ۶ میلیارد تومان آن از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری بوده، اظهار کرد: این عدد، رقم قابل ملاحظه‌ای برای یک عرضه اولیه در بازار به شمار نمی‌رود ضمن آنکه یک پتانسیل جدید در بازار سرمایه محسوب می‌شود که می‌تواند روحیه امیدواری را به بازار به واسطه بازدهی معمولی که عرضه‌های اولیه کسب می‌کنند، بازگرداند.

مدیر عملیات بازار فرابورس ادامه داد که برای تضمین این عرضه اولیه قرار است از شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ناشر اوراق اختیار فروش تبعی با هدف بیمه سهام منتشر کند که نرخی حدود ۲۰ درصد دارد.

به گفته غزنوی حداقل بازدهی تضمین شده این سهم معادل ۲۰ درصد سالانه برای سهامداری خواهد بود که نسبت به خرید این اوراق اقدام کند.

لازم به ذکر است، چهارشنبه هفته جاری عرضه اولیه سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در نماد «فگستر» انجام می‌شود که تعداد ۶۵ میلیون سهم در این روز به عموم خریداران عرضه می‌شود و ۱۰ میلیون سهم نیز به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تخصیص می‌یابد. دامنه قیمت در این عرضه نیز از ۵۶۱۷ ریال تا ۶۱۷۹ ریال تعیین شده و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد ۱۳۰ سهم اعلام شده است.


  • بیشتر بخوانید:

ممانعت از اشتباهات و تخلفات تکراری "بورس"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۳ شرکت منتظر عرضه اولیه در فرابورس
معاون پذیرش فرابورس ایران خبر داد:

۱۳ شرکت منتظر عرضه اولیه در فرابورس

۷ مصوبه با امضای دولت در انتظار تصمیم قوا
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تشریح کرد:

۷ مصوبه با امضای دولت در انتظار تصمیم قوا

با اعلام شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار؛

"مدار" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

ارسال نظر