بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

مجلس در حال پیگیری طرحی جامع برای رمزارز‌ها

مجلس در حال پیگیری طرحی جامع برای رمزارز‌ها
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس برای آماده شدن طرحی جامع پیرامون رمزارز‌ها خبر داد که پس از نهایی شدن طرح، به صحن برده می‌شود.
کد خبر : ۲۴۰۳۳۳

خواندن ۲ دقیقه

 طرحی جامع برای رمزارز‌ها+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون برنامه‌های مجلس برای ساماندهی و نظارت بر بازار رمرزارز‌ها با توجه به حضور گسترده‌ی مردم در این بازار، گفت: روشن نشدن موضوع رمزارز‌ها برای دولت و رها کردن این بازار نگران کننده است، اما کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی برای رمزارز‌ها در حال پیگیری دارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجموعه‌هایی که متولی این حوزه هستند حضور در این بازار را پرمخاطره می‌دانند و اگر دولت بر موارد قانونی و تضمین‌های حقوقی نظارت نکند، این حوزه برای مردم نگران کننده‌تر می‌شود و ممکن است اتفاقی بیافتد که مردم دچار زیان شوند.

این عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مرور اتفاقی که در بازار بورس برای مردم افتاد و تعداد زیادی از مردم دچار زیان شدند، گفت: بازار رمزارز‌ها نگران کننده‌تر از بورس است و دولت باید هر چه سریع‌تر برای ساماندهی و نظارت بر این بازار ورود کند.

جدی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه تاکنون شاهد بودیم این است که متاسفانه دولت موارد مرتبط با بازار رمرزارز‌ها را پیگیری نمی‌کند، لذا مجلس به این بازار ورود کرده و منتظر نهایی شدن طرح هستیم تا به صحن برده شود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر