بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

فیلتر‌هایی برای شناسایی سهام ارزنده

فیلتر‌هایی برای شناسایی سهام ارزنده
مدیرعامل کارگزاری آریانوین با بیان اینکه شرایط بازار به نحوی است که بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند سهام به سطوح ارزندگی رسیده است، گفت: سهامداران باید برای شناسایی سهام ارزنده دو فیلتر قرار دهند.
کد خبر : ۲۴۰۳۶۲

فیلتر‌هایی برای شناسایی سهام ارزنده

حامد ستاک در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره تاثیر بازگشت دامنه‌نوسان به حالت تقارن اظهار کرد: شرایط بازار به نحوی بوده که بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند سهام به سطوح ارزندگی رسیده و در حال حاضر بازار در انتظار یک بهانه است تا حداقل به یک شرایط عادی بازگردد.

مدیرعامل کارگزاری آریانوین افزود: در چنین شرایطی بازار نیاز به شوک داشته و این شوک می‌تواند ناشی از تغییرات در قانون و مقررات، تزریق منابع یا اتفاقات دیگر باشد، امیدواریم بازگشت دامنه نوسان به مثبت و منفی ۵ این شوک را به بازار وارد کند.

وی گفت: در زمانی که مردم به این نتیجه رسیدند که می‌توان به بازار اعتماد کرد باید یک بازارگردان بزرگ در مقیاس بازار وارد شود و مانع خدشه‌دار شدن مجدد اعتماد سهامداران شود.

ستاک بیان کرد: اگر تزریق نقدینگی مناسب به بازار داشته باشیم می‌توان امیدوار بود که بازار برگردد اما؛ اگر فقط به مصوبات دلخوش باشیم تاثیری بر بازار نخواهد داشت بلکه این دو باید توامان در کنار هم صورت گیرد.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: فضای کسب‌وکار هر چه باثبات‌تر باشد بهتر است ولی در برخی مواقع به ناچار باید دخالت صورت گیرد اما؛ یک مرز مشخص دارد و نباید به فعالان این گونه القا شود که اثرگذار نیستند و اثرگذاری از نیروی بیرونی است.

وی با بیان اینکه سهامداران باید برای شناسایی سهام ارزنده دو فیلتر قرار دهند، تصریح کرد: در ابتدا سهام ارزنده‌ای که زیر قیمت در حال معامله شدن هستند و دوم ارزانترین سهام زیر قیمت شناسایی و بررسی شوند که می‌تواند در هر گروهی وجود داشته باشد.


  • بیشتر بخوانید:

چینش اوردر "ترس" به قصد مفت‌خری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نتیجه تصمیم‌های
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نتیجه تصمیم‌های "بورس" پشت درب‌های بسته!

چینش اوردر
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

چینش اوردر "ترس" به قصد مفت‌خری

ارسال نظر