بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ورژن جدیدی از استانداردهای حسابداری در شرکت بورسی
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به باران مصوبات و صاعقه یک اتفاق دردناک و.‌‌..
کد خبر : ۲۴۰۴۲۸

بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امروز باران مصوبه های خوب بر سر بازار سرمایه باریدن گرفت و اول صادرات فولاد را آزاد کردند و بعد هم ۳ بند از ۱۰ فرمان بسته حمایت از بورس تصویب شد! با این حال خیلی از اساتید معتقدند این تلاش ها فقط به سهامداران خرد فرصت خروج از برخی نمادها را می دهد و تا آخر تابستان خبری از رونق در این بازار نیست!

 

ورژن جدید استانداردهای حسابداری 

اما کمی هم از بانک بزرگ بورسی بگوئیم که با تسعیر ارز، خون به دل سهامداران کرد و بعد از آنکه حدود ۱۰ همت ناقابل از سودی که پیش بینی می شد از محل تسعیر ارز شناسایی کنند، پرید؛ ناگهان اعلام کردند نرخ تسعیر درآمدها دلار ۱۵۹۰۰ تومانی است و مالیات با نرخ نیمایی حساب می شود! این اتفاقات در هر جای دنیا که رخ می داد، ما دایه دلسوزتر از مادر می شدیم و برای مظلومیت سهامدارانش یقه می دراندیم؛ حیف که نوبت به خودی شود، کک مان هم نمی گزد. چطور بخش زیادی از تراز ارزی این بانک، مشکوک الوصول است؟ بدتر از آن، یک بام و دو هوا در تهیه صورت های مالی؟ مگر می شود؟

 

 

به تلخی یک صاعقه

 اما تلخ ترین اتفاق امروز، انتشار صدای دردمند یکی از سهامداران این بازار بود. سهامداری که اشک می ریخت و التماس می کرد و مدد می خواست. باز هم تاکید میکنیم اگر چه اهالی پاستور و باب همایون مقصران اصلی دعوت از مردم برای سرمایه گذاری در بورس و بعد هم خالی کردن جیب شان برای جبران کم و کسری های پاستور هستند؛ اما آقایانی که ادعای نظارت بر این بازار هم داشتند و به وقت غارت بورس چشم شان را بستند و خود را به خواب زدند، کمتر از آن بالایی ها مقصر نیستند. آه سهامداران زیان دیده این بازار، دامنگیرشان خواهد شد؛ شک نداریم...

 

جنم آقای رئیس کل

خبر آخر هم اینکه رئیس میرداماد انگار خیلی جَنم دارد تا اسم دلار بیاورد، دلار بالا می رود! حالا هم خبری از دلار ۱۵ هزار تومانی که نیست، هیچ؛ دلار ۲۰ هزار تومانی هم به دست مان نمی رسد!

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
تنها راه نجات بورس اویزان کردن چند نفر که مردمو دعوت به بورس کردن و جیب ملتو زدن از جمله روحانی همتی -دژپسند-دهنوی-قالیباف خواجه نصیر هامونی صحرایی- جلوی ساختمان بورس است..