بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
به نظر می رسد در هفته های پیش رو با توجه به شرایط موجود بازاری متفاوت از سبک و سیاق چند ماهه اخیر در انتظار سهامداران باشد.
کد خبر : ۲۴۰۵۴۳

بازاری جدید در انتظار سهامداران!

به گزارش بورس نیوز،پس از خبر بازگشت دامنه نوسان به شرایط عادی و متقارن شدن آن موج جدیدی از تقاضا در روزهای پایانی هفته در بازار شکل گرفت و به سمت سهام بزرگ سوق پیدا کرد.

سهام بزرگ به واسطه گردش معاملات بیشتر و پر کردن قیمت پایانی، در اُفت بازار با کاهش قیمت بیشتری روبه رو شدند بر این اساس در زمان بازگشت بازار و صعودی شدن آن به گواهی روزهای گذشته پیشگام خواهند بود و به دنبال آن سهام کوچکتر پس از  گذشت مدت زمان بیشتر دنباله رو سهام بزرگ خواهند شد.

به گفته کارشناسان با توجه به شرایط فعلی بازار رشد معاملات اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که با آغاز بازار در هفته جدید ارزش معاملات باید به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان برسد تا بازار به آرامی به تعادل نسبی برسد .

با توجه به نرخ دلار و خبرهای انگیزشی منتشر شده به نظر می رسد بازار با شیب بسیار ملایم به سمت بالا حرکت خود را آغاز کند تا تعادل نسبی به بازار برگردد.

آنچه که کارشناسان متفق القول بر آن تاکید دارند این است که رشد بازار همانند سال گذشته به صورت شارپ نخواهد بود و این روند به آرامی صورت خواهد گرفت،البته در این بین نباید نقش انتخابات ریاست جمهوری را نیز نادیده گرفت و بواسطه حضور ۵۰ میلیونی افراد جامعه در بورس، این بخش جزو محورهای اصلی تبلیغات انتخاباتی خواهد بود و جناح های مختلف به راحتی از آن چشم پوشی نخواهند کرد و همین امر  احتمالا بر بازار تاثیر خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید:

نباید به شتاب عرضه‌ها در "بورس" سرعت بخشید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار پاسخ داد:

۲۰۰ میلیون دلار به بورس می رسد؟

ارسال نظر