بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
عملکرد سالانه این شرکت پرداخت در منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ ؛

"رکیش" و سودی که صف فروش را سنگین‌تر می‌کند

سود خالص تنها ۴۷۱ ریالی به ازای هر سهم آن‌هم در قیمت‌های بیش از ۲۳.۰۰۰ ریالی هر سهم این شرکت رخدادی است که احتمال روان شدن و از بین رفتن صف فروش در نماد رکیش را بسیار کاهش خواهد داد.
کد خبر : ۲۴۰۵۴۹

کارت اعتباری ایران کیش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که این روز‌ها صف‌های فروش سنگین و عدم معامله سهام در بسیاری از نماد‌های بازار سرمایه به اصلی‌ترین چالش سهامداران مبدل گردیده، صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت کارت اعتباری ایران کیش حاکی از ثبت عملکردی ضعیف و ناامیدکننده و شاید تقویت‌کننده صف فروشش هست.

تعدیل تنها ۱۰ درصدی و اعلام سود خالص تنها ۴۷۱ ریالی به ازای هر سهم آن‌هم در قیمت‌های بیش از ۲۳.۰۰۰ ریالی هر سهم این شرکت رخدادی است که احتمال روان شدن و از بین رفتن صف فروش در نماد رکیش را بسیار کاهش خواهد داد.

عملکرد سالانه رکیش+بورس نیوز

بی‌شک هزینه‌های استهلاک دستگاه‌های پوز شرکت‌های پرداخت با توجه به نرخ زمان ۵ ساله استهلاک، یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سربار شرکت‌های این حوزه محسوب می‌گردد. شرکت ایران کیش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بیش از ۱.۲۷۳ میلیارد ریال از هزینه‌های ۲.۹۵۹ میلیارد ریالی بهای تمام‌شده این شرکت به هزینه‌ای استهلاک اختصاص دارد.

بر اساس گزارش عملکرد سالانه حسابرسی نشده منتشرشده شرکت ایران کیش، این شرکت موفق به ثبت تعدیل مثبت ۱۰ درصدی سودآوری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گردیده است که این تعدیل به دلیل افزایش خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب هست.

عملکرد سالانه رکیش+بورس نیوز

همان‌گونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌گردد، رشد بیش از ۱.۱۹۱ میلیارد ریالی درآمد‌های این شکت در سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با سال مالی گذشته در حالی رقم خورده است که افزایش بهای تمام‌شده و هزینه‌های فروش عمومی و اداری بخش عمده‌ای از این افزایش درآمد‌ها را پوشش داده است.


  • بیشتر بخوانید:

"رکیش" ساختمان اداری جدید خرید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر