بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
تپه ای بزرگ برای صاحبخانه های پرتوقع
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به لشگر کاندیداها و شهد شیرینی که در پاستور خیرات می کنند و...
کد خبر : ۲۴۰۶۳۶

طنز بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، این روزها انتخاب مستاجر جدید برای پاستور داغ ترین بحث شده! حتی آنها که خودشان صاحب خانه بوده اند، برای سکنی در پاستور ترک یار و دیار کرده اند و معلوم نیست چه شهد شیرینی در پاستور خیرات می شود که دیگر هیچ سمتی به مذاق آقایان خوش نمی آید! با این تعدد ثبت نامی ها و "کری خوانی" هایی که از همین حالا شروع شده، احتمالا در یک ماه آینده بورس پر نوسانی هم داشته باشیم.

 

درخواست دریافت تپه ای بزرگتر از میرداماد 

اما از عجایب این ثبت نام ها، حضور رئیس میرداماد در بین متقاضیان ورود به پاستور است! این بزرگوار اداره یک نهاد کوچکتر را به دست گرفت و دل مردم را خون کرد؛ حالا چطور خود را مستحق دریافت تپه ای بزرگتر دیده، الله اعلم! هدف شان هم جالب است؛ مدیریت بهتر زندگی ملت!

 

هزینه هایتان با خودتان

اما فعالان بازار سرمایه یک پیغام هم برای علاقمندان به حضور در پاستور فرستاده اند. مستاجران قبلی با همکاری بعضی از خودتان، پوست و گوشت ما را کندند و به مغز استخوان رسیدند؛ ما دیگر چیزی برای کندن نداریم؛ حالا که انقدر تمایل به خدمت دارید، هزینه های تبلیغات تان با خودتان!

 

سقوط برای خبرگان 

بازار سهام تا بی خریدار بماند، روزی ۵ درصد افت می کند و بعد هم اساتید پر ادعا غر می زنند که "این چه بازاری است که انقدر محدودیت دارد؟ باز کنید تا ما ۴۰ _ ۵۰ درصدی پایین بکشیم و برایمان جذاب شود، شاید بخریم! اما جالب اینجاست که در بازار مسکن هم، با آنکه فعالان کم دانش تر و کم ادعا تری هم دارد، مشتری نیست؛ ولی صاحبان مسکن برای آنکه جذابیتی برای خریدار ایجاد کنند، ۲ تا ۴ درصد ارزان کرده اند! کاش بازار سرمایه هم فعالان خبره کمتر داشت...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
"اما جالب اینجاست که در بازار مسکن هم، با آنکه فعالان کم دانش تر و کم ادعا تری هم دارد، مشتری نیست؛ ولی صاحبان مسکن برای آنکه جذابیتی برای خریدار ایجاد کنند، ۲ تا ۴ درصد ارزان کرده اند! کاش بازار سرمایه هم فعالان خبره کمتر داشت..."
سلام. بورس نیوز عزیز گسیختگی و بدبختی فعلی بازار بورس نتیجه تلاش همین دلالان و مافیای حوزه مسکن بود که به بار نشست! دلالانی که دمشون به حکومتی ها وصل هست و با همبستگی که بینشون وجود داره مانع از ریزش قیمت مسکن میشه! یکی از همین نوچه دلال رو میشناسم که با 5 میلیارد تومن پول وارد دلالی ملک شده و در یک سال گردش مالی 90 میلیارد تومنی از بابت معاملات املاک داشته! دریغ از پرداخت یک ریال مالیات!؟ به خدا دیپلم هم نداره! از بچه های هیئتی جنوب شهر هست و برای خودش برو بیایی داره. حداقل سودی که از معاملات آپارتمان و ... به جیب میزنه 15 درصده. حالا حساب کن کله گنده هاشون چه پولی از معاملات ملک به جیب میزنن. تف بر این بازار بورس که هممونو به خاک سیاه نشاند.
رئوف
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
خوشبینانه بخواهیم به آخر این بازی ریاست جمهوری نگاه کنیم و فقط متضررات بورسبی که دولت رو مقصر و بقیه نظام که سکوت کردن رو حامی، آمار مشارکت باید حداقل 50درصد کمتر از دوره قبل باشه وگرنه باید شک کرد.