بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
بازارهای مالی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰؛

سهامداران کماکان در انتظار فروریختن کوه یخ

هیچ بازاری برای پول‌های کوچک و بزرگ در حال حاضر ارزان‌تر از بازارسرمایه نیست؛ حواسمان به فروش دارایی های ارزنده تان باشد.
کد خبر : ۲۴۰۶۳۷

سهامداران کماکان در انتظار فروریختن کوه یخ

به گزارش بورس‌نیوز، بورس تهران امروز معاملات پر نوساناتی را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل در ابتدا منفی بود ولی پس از آن حدود ۸ هزار واحد رشد کرد.

در ادامه معاملات روز شنبه بورس تهران، باردیگر فشار فروش بیشتر شد و شاخص حدود ۳ هزار واحد عقب نشینی کرد و در نهایت با ۵۵۹۵.۵۸ هزار واحد رشد کار خود را به پایان رساند ولی از آن طرف شاخص هم وزن بیش از ۲ هزار واحد افت کرد.

"کگل"، "وامید"، "کچاد" بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و امروز پس از ۳ ماه دامنه نوسان نمادها متقارن شد و حداقل حجم مبنا با تغییراتی همراه بود اما این تغییرات نتوانست صف فروش نمادهای کوچک را پایان دهد.

از امروز فروشنده‌های در صف فروش کمتر شده و به تعداد خریدارها اضافه خواهد شد.

زیان های داخل بورس ، در کمتر جایی از اقتصاد قابل جبران است، به‌خصوص ضررهای بالای ۶۰ درصد. با میانگین‌گیری خوب می‌توان بخش بزرگی از زیان‌ها را جبران کرد و هیچ بازاری برای پول‌های کوچک و بزرگ در حال حاضر ارزان‌تر از بازارسرمایه نیست؛ حواسمان به فروش دارایی های ارزنده تان باشد.

بورسی‌ها از دلالان دلار یاد بگیرند

دلار امروز نیز مسیر صعودی خود را ادامه داد، به طوری که هنوز حجم تقاضا در بازار بالاست و معامله گران نیز باز انتظار افزایش قیمت را دارند، قیمت امروز بازار آزاد به ۲۲۹۰۰ تومان نیز رسیده است، دلالان این بازار به دنبال ایجاد شایعه پراکنی در مورد روند مذاکرات و اخبار منفی هستند. سکه و طلا نیز به دنبال روند افزایشی نرخ دلار امروز افزایش قیمت داشتند. به طوری که سکه در قیمت ۱۰ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان قرار دارد.

قرمزی به ارز دیجیتال رسید

بازار ارزهای دیجیتال امروز قرمز پوش بودند و با توجه به اینکه قیمت‌ها در محدوده منفی در نوسان هستند، احتمال می‌رود که بیشتر کاهش یابند. بیت کوین نیز سطح ۵۰ هزار دلار خود را ازدست‌داده است و در سطح ۴۷ هزار دلار قرار دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دست برادری
آیا سازمان بورسی تدبیری برای گشودن قفل صف‌ها پیاده می‌کند؛

دست برادری "سهامدارعمده" برای پروژه‌‌ کردن سهم‌ها

ورود پول هوشمند به نقاط ورود و کف سهام
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ورود پول هوشمند به نقاط ورود و کف سهام

ارسال نظر