بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
طرح اتحاد و بیمه رونمایی شد
طرح اتحاد بیمه و بورس با همکاری بیمه باران و سرگردان آرمان اقتصاد رونمایی شد.
کد خبر : ۲۴۰۷۵۶

خواندن ۲ دقیقه

رونمایی از طرح اتحاد بورس و بیمه+بورس نیوز

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، احمد هادی، مدیرعامل بیمه باران در نشست خبری رونمایی طرح اتحاد بورس و بیمه اظهار کرد:این طرح با ابتکار سرگردان آرمان اقتصاد و بیمه باران شکل گرفت و گام جدید برای جذب مشتریان جدید در بازار با بیمه زندگی است.

وی افزود: بیمه زندگی را باید برای زندگی خواست، اما تاکنون این بیمه برای پس از زندگی بود.

مدیرعامل بیمه باران گفت: در کمتر از ۱۰ ماه از فعالیت بیمه باران، "بیمه ترنم باران" به عنوان بیمه زندگی به شرط حیات عرضه شد که با استقبال جامعه مواجه شد.

هادی بیان کرد: براساس مقررات بیمه مرکزی شرکت‌هایی که متولی جمع آوری و پس انداز و بیمه خرد هستند ضمن حفظ ارزش سرمایه سرمایه گذاران باید از منافع سرمایه‌گذاری شرکت منافع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در جهت حفظ حقوق مشتریان، گزارش‌های مستمر عملیات سرمایه‌گذاری شرکت هر سه ماه منتشر شد و هر ۶ ماه یکبار در ذخایر ریاضی بیمه اعمال شد.

مدیرعامل بیمه باران خاطرنشان کرد: اگر فردی به واسطه بیمه زندگی سرمایه گذاری را به شرکت بیمه واگذار کند تضمین می شود به دلیل اینکه شرکت بیمه هم در بورس و هم در بانک، صندوق ها و طرح های مشارکتی فعالیت دارد. شاید در بورس فعلا آینده ای وجود نباشد اما در طرح های مشارکتی دست ما بسته نیست.

هادی بیان کرد: ما سهام را بیمه نمی کنیم اما بواسطه بیمه زندگی بیمه باران که به شرط حیات است کسانی که پوشش بیمه ای برای فوت را نیاز ندارند و به دنبال سرمایه گذاری و پس انداز هستند به شرط حیات آن را مهیا می کند.

وی گفت: از نظر پرداخت حق بیمه هیچ محدودیتی وجود ندارد و بسته به توان افراد دارد همچنین نرخ تضمین در بیمه نامه‌های کوتاه مدت یک تا ۵ ساله متفاوت است، بر این اساس نرخ تضمین یک ساله ۱۰ درصد، دو ساله ۱۱ درصد، سه ساله ۱۳ درصد، ۴ ساله ۱۴ درصد، ۵ ساله ۱۵ درصد است.

همچنین احمد اتحادپور مدیرعامل سبدگردان آرمان نیز در این نشست گفت: سبدگردان آرمان در سال ۹۲ تاسیس شد و بزرگترین شرکت از نظر کد سرمایه‌گذاری است و از نظر مبلغ نیز تا ۳ ماه آینده به رتبه نخست خواهیم رسید.

وی گفت: طی ماه‌های قبل دغدغه‌های مشتریان ورود به بازار سرمایه بود تا سود کنند و در ریزش‌ها سپری داشته باشند تا دارایی خود را از دست ندهند.

مدیرعامل سبدگردان آرمان اقتصاد افزود: شاهد بودیم در سال ۹۹ بسیاری از افراد سرمایه خود را از دست دادند به همین دلیل طرح اتحاد بورس و بیمه را پی ریزی و از آن رونمایی کردیم.

وی گفت: در این طرح منابعی که افراد وارد بورس می کنند بیمه می‌شود و سرمایه گذاران از منافع سهم‌ها منتفع و در صورت کاهش در بورس زیان نمی‌بینند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت تراز مثبت ۱۴۰ درصدی
عملکرد ماهانه بیمه معلم در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰؛

ثبت تراز مثبت ۱۴۰ درصدی "ومعلم" در فروردین‌ماه

۱۶درصد افت درآمد‌های
عملکرد ماهانه بیمه کوثر در فروردین‌ماه سال جاری؛

۱۶درصد افت درآمد‌های "بیمه کوثر" از حق بیمه/ کاهش ۵۴درصدی پرداختی خسارت

ارسال نظر