بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی ضمن آرزوی سلامتی و‌موفقیت برای دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و‌ روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر : ۲۴۰۷۸۳

خواندن ۲ دقیقه

مدیرعامل فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، عطاء معروفخوانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی ضمن آرزوی سلامتی و‌موفقیت برای دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و‌ روابط عمومی را تبریک گفت.


به نام خدا
همانطور که می‌دانیم از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد می‌کنند، که به سرعت جایگاه خود را در سازمان‌ها پیدا کرده و امروزه به جرأت می‌توان گفت که هیچ مؤسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی‌توان یافت که بدون روابط عمومی پله‌های موفقیت را طی کند.

اطلاع یابی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیت‌های مهم هر سازمان به شمار می‌رود.

روابط عمومی‌ها در سازمان‌های صنعتی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارند. دستیابی و ارائه دستاورد‌های مجموعه، از مهم‌ترین مقاصد و اهداف سازمان‌ها به شمار می‌رود که در دنیای کنونی این امر به عهده روابط عمومی گذاشته شده است. می‌توان گفت روابط عمومی فعالیتی است ممتد و مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن، افراد و سازمان‌ها می‌کوشند تا با رتباط بین مخاطبین و ذینفعان یک سازمان تفاهم و پشتیبانی ذینفعان خود را بدست آورند.

روابط عمومی می‌تواند در ایجاد یک تصویر مثبت سازمانی در اذهان مخاطبان و افکار عمومی نقشی سازنده ایفا نماید. انعکاس موثر و به موقع اخبار و اقدامات، شفافیت در انتقال پیام‌ها و اخبار، ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطبان و سازمان، استفاده از ابزار‌های مناسب ارتباطی در سازمان، رصد اخبار و مطالب و فضای عمومی جامعه و پاسخگویی به مطالب و موارد مرتبط بخشی از وظایف روابط عمومی‌ها می‌باشد.

اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان خدا قوت عرض نموده و برای این عزیزان که همواره در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع سازمان خود نقش آفرینی می‌کنند، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۸۲ درصدی "هرمز"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر