بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
معدون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

تاکنون ۲۵۹ نفر مجوز بهره‌برداری از دستگاه‌های ماینر را گرفتند

تاکنون ۲۵۹ نفر مجوز بهره‌برداری از دستگاه‌های ماینر را گرفتند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۲۵۹ نفر تاکنون مجوز بهره برداری از دستگاه‌های استخراج رمز ارز در استان را دریافت کرده اند.
کد خبر : ۲۴۰۷۸۹

خواندن ۲ دقیقه

دستگاه ماینر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به محدود بودن ظرفیت تامین و تولید برق در کشور و اولویت‌بندی تامین برق برای مصارف خانگی، اداری، صنعت و کشاورزی و واحد‌های تولیدی، اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد سودجو به دلیل قیمت پایین برق در کشور و به تبع آن در استان اقدام به نصب و راه اندازی غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمزارز می‌کنند.

وی ادامه داد: هرگونه نصب و بهره برداری از دستگاه‌ها در استان بدون کسب مجوز و به ویژه پروانه بهره برداری ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ۲۵۹ نفر تاکنون مجوز بهره برداری از دستگاه‌های استخراج رمز ارز در استان را دریافت کرده اند که تاکنون فقط یک نفر از این افراد پروانه بهره برداری دریافت کرده که بدون دریافت پروانه بهره برداری استفاده از این دستگاه‌ها ممنوع و خلاف قانون است.

آیدین رحمانی گفت: در بحث برخورد با این امر نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق در استان، تامین مصارف خانگی را در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد و گفت: در صورت عدم صرفه جویی در مصرف برق متاسفانه شاهد قطعی برق در تابستان خواهیم بود.


  • بیشتر بخوانید:

رشد بیش از ۵۰ درصدی ارزش دوج کوین

اشتراک گذاری :
ارسال نظر