بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
بیش از ۱.۴۶۶ میلیارد ریالی و ۲۵ درصدی جمع کل درآمد‌های شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ در شرایطی رقم خورد که شاهد کاهش محسوس مقادیر فروش اکثر محصولات اصلی نظیر تخم‌مرغ، جوجه‌های یک‌روزه و کود مرغی در مقایسه با سال مالی ۱۳۹۸ بودیم.
کد خبر : ۲۴۰۸۱۵

شرکت سیمرغ+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از تعدیل‌های سریالی منفی سودآوری سیمرغ در دوره‌های مالی ۱۳۹۸ و ۳ماهه سال ۱۳۹۹، به نظر می‌رسد رشد چشمگیر نرخ تخم‌مرغ‌های تولیدی (که همه خوانندگان نیز آن را تجربه کرده‌اند)، منجر به رشد چشمگیر سودآوری این شرکت در مقایسه با سال مالی گذشته گردید.

تحقق سود خالص ۱.۰۷۳ ریالی به ازای هر سهم در سال مالی ۱۳۹۹، رشد بیش از ۲۰۴ درصدی در مقایسه با سال مالی گذشته را به ثبت رساند تا بخشی از دغدغه‌های برخی سهامداران حاضر در صف فروش این روز‌های این شرکت را کاهش دهد.

عملکرد سالانه سیمرغ+بورس نیوز

لازم به ذکر است رشد بیش از ۱.۴۶۶ میلیارد ریالی و ۲۵ درصدی جمع کل درآمد‌های شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ در شرایطی رقم خورد که شاهد کاهش محسوس مقادیر فروش اکثر محصولات اصلی نظیر تخم‌مرغ، جوجه‌های یک‌روزه و کود مرغی در مقایسه با سال مالی ۱۳۹۸ بودیم.

در انتها شناسایی بیش از ۷.۴۳۷ میلیارد ریال فروش انواع محصولات منجر به تحقق ۱.۹۳۴ میلیارد ریالی سود ناخالص گردید.

شناسایی ۵۷۰ میلیارد ریالی هزینه‌های فروش عمومی و اداری اعلام سود عملیاتی مطلوب ۱.۳۷۶ میلیارد ریالی از دیگر آیتم‌های بااهمیت صورت‌های مالی منتشرشده این شرکت در روز گذشته هست.


  • بیشتر بخوانید:

رشد ۲۵درصدی درآمد از تخم‌مرغ‌های "سیمرغ"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۵درصدی درآمد از تخم‌مرغ‌های
رشد بالای سودآوری شرکت در سه ماهه پایانی سال؛

رشد ۲۵درصدی درآمد از تخم‌مرغ‌های "سیمرغ"

نرخ قیمت شانه‌های تخم مرغ نیز مانع از افت قیمت سهام نشد؛

"سیمرغ" بی‌بال و پر و سهامداران چشم‌انتظار

آیا "رکود مصرف" سودآوری را از این شرکت می‌رباید؛

"سیمرغ" و باز هم تعدیل منفی سودآوردی

ارسال نظر