بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
شرکت بیسکویت گرچی صورت های مالی را منتشر کرد؛

کاهش ۷۲ درصدی در سود هر سهم "غگرجی"

شرکت بیسکویت گرجی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، کاهش ۷۲ درصدی در سود هر سهم، کاهش ۱۶ درصدی در سود خالص و کاهش ۶ درصدی در سود عملیاتی داشته است.
کد خبر : ۲۴۰۸۵۰

خواندن ۲ دقیقه

بیسکویت گرجی+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز،  شرکت بیسکویت گرجی با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت بیسکویت گرجی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، کاهش ۷۲ درصدی در سود هر سهم، کاهش ۱۶ درصدی در سود خالص و کاهش ۶درصدی در سود عملیاتی داشته است.

شرکت بیسکویت گرجی در دوره یاد شده، مبلغ ۵۰۲ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۶۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۷۲ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با کاهش ۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۵۱۶ میلیارد و ۴ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۱۷۹میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "غگرجی" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲ هزار و ۴۳۱ ریال و سود خالص را ۵۹۵ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال قید کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

ترکیب جدید هیات مدیره "غگرجی" تعیین شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر