بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
عملکرد ماهانه منتهی به فروردین‌ماه شرکت فولاد کاویان؛

اُفت ۱۷ درصدی درآمد فولاد کاویان در ابتدای سال

اُفت ۱۷ درصدی درآمد فولاد کاویان در ابتدای سال
بیشترین میزان درآمدی که فولاد کاویان در فروردین‌ماه به دست آورده از محل فروش «ورق فولادی کارمزدی ۸-۱۵۰ م م» با ۴۶۲.۷۵۶ میلیون ریال بود.
کد خبر : ۲۴۰۹۰۷

فولاد کاویان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد کاویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲.۹۷۳ میلیون ریال اعلام کرده و میزان سرمایه ثبت‌شده را بالغ‌ بر ۵.۹۷۴ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین طی فروردین‌ماه میزان فروش محصولات خود را ۱۷.۰۵۶.۹۴۰ کیلوگرم به ثبت رسانده است.

عملکرد ماهانه فوکا در ابتدای سال+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "فوکا" در فروردین‌ماه

روند درآمد فولاد کاویان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که فولاد کاویان در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش را شاهد بوده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۳۷ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که فولاد کاویان در فروردین‌ماه به دست آورده از محل فروش «ورق فولادی کارمزدی ۸-۱۵۰ م م» با ۴۶۲.۷۵۶ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز محصول «ورق فولادی غیر کارمزدی ۱۵۰-۸ م م» با ۲.۳۲۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "فوکا" در فروردین‌ماه

فروش محصولات فولاد کاویان در فروردین‌ماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات فولاد کاویان همان‌طور که گفته شد برابر با ۱۷.۰۵۶.۹۴۰ کیلوگرم بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد اُفت فروش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۷ درصد کاهش را به دنبال داشته است.

بیشترین میزان فروش محصول در فروردین‌ماه در اختیار محصول «ورق فولادی غیر کارمزدی ۱۵۰-۸ م م» با ۱۵.۹۴۶.۹۳۰ کیلوگرم بوده و جایگاه بعدی را پس‌ازآن را «ضایعات غیر کارمزدی-سرورق» با ۶۴۲ تن به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

مجمع "فوکا" سود نداشت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر