بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۰۹۲

کشف و ضبط ۱۰۴ دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به عملیات گسترده برای کشف دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در عملیاتی که با حضور ماموران انتظامی و دستور مقام قضایی صورت گرفت ۱۰۴ دستگاه استخراج رمز ارز در مناطق زیتون کارمندی ، کوی ملت ، پادادشهر ، آخر آسفالت ،شهرک برق ، کوی مدرس ، کیانشهر کشف و جمع آوری شد.

کشف یک هزار و ۴۲۹ دستگاه ماینر در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت:اکنون ۱۲۶ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز با یک هزار و ۴۲۹ دستگاه در این استان جمع‌آوری شده است.

مردم تخلفات استفاده غیرمجاز برق برای بیت کوین را گزارش دهند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۰درصدی مصرف برق طی امسال، اظهار کرد: این افزایش مصرف در حالی است که به دلیل کاهش بارندگی‌ها و کاهش ذخایر آبی، ۳۵۰۰ تا چهار هزار مگاوات از تولید نیروگاه‌های برق آبی کاسته شده و همین امر مشکلاتی به صنعت برق وارد کرده است.

همچنین انتظار است هر زمان تخلفاتی مانند استفاده غیرمجاز برق برای بیت کوین را مشاهده کردند حتما به شرکت توزیع برق اطلاع دهند و بدانند گزارشات آن‌ها محرمانه مانده و از طرفی پاداش دریافت خواهند کرد.

ریزش قیمت ارزهای دیجیتالی با یک خبر از چین برای دومین بار متوالی

برای دومین بار متوالی یک خبر از چین باعث ریزش قیمت ارز‌های دیجیتالی شد.

مجلس این کشور خبر از اعمال محدودیت استخراج و معامله بیتکوین داده است. از طرف دیگر تحلیلگران بانک سوسیه جنرال فرانسه در گزارشی نوشتند بیتکوین آشکارا بی ثبات‌تر از طلا است و این مساله سرمایه گذاران محتاط را از آن فراری می‌دهد. همچنین سازمان صلح سبز آمریکا اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی، پذیرش بیتکوین را متوقف کرده است.

برنامه بانک مرکزی آمریکا برای توسعه ارز دیجیتال

بانک مرکزی ایالات‌متحده آمریکا (فدرال رزرو) در تلاشی برای توسعه ارز دیجیتال خود اعلام کرد، پنجشنبه مقاله تحقیقی را منتشر خواهد کرد که در آن، این حرکت رو به جلو بیشتر بررسی شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر