بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
آیا ادامه‌راه صف‌فروش سهام این لامپ‌فروش، روشن است؛

"بشهاب" تنها از دید سهامداران آماتور توجیه پذیر است

رشد نرخ‌های فروش و مقادیر فروش لامپ‌های رشته‌ای در سال ۱۳۹۹، منجر به شناسایی درآمدی ۲.۹۹۴ میلیارد ریالی گردید که سود ناخالصی ۱.۳۲۳ میلیارد ریالی را برای شرکت به ارمغان آورد.
کد خبر : ۲۴۱۱۱۷

لامپ پارس شهاب+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت لامپ پارس شهاب که در صورت‌های مالی ۹ ماهه منتشر شده خود با شناسایی سود خالص ۲.۸۹۵ ریالی به ازای هر سهم بسیاری از سهامدارانش را غافلگیر کرده بود اکنون با انتشار صورت‌های مالی تلفیق حسابرسی نشده سال مالی ۱۳۹۹ و با افزایش در حدود ۳۲۷ میلیارد ریالی سود خالص در مقایسه با آخرین صورت‌های حسابرسی نشده منتشره در سامانه کدال، سود خالص ۴.۹۰۹ ریالی به ازای هر سهم را به ثبت رساند.

عملکرد سالانه بشهاب+بورس نیوز

از نکات قابل توجه در صورت‌های مالی این شرکت می‌توان به رشد چشمگیر فروش لامپ‌های رشته‌ای در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با سال گذشته اشاره داشت و این در حالیست که بسیاری بر این باورند که مصرف کنندگان در سال‌های اخیر تمایل بیشتری به استفاده از لامپ‌های کم مصرف و فوق کم مصرف دارند.

نرخ فروش محصولات بشهاب+بورس نیوز

در انتها رشد نرخ‌های فروش و مقادیر فروش لامپ‌های رشته‌ای در سال ۱۳۹۹، منجر به شناسایی درآمدی ۲.۹۹۴ میلیارد ریالی گردید که سود ناخالصی ۱.۳۲۳ میلیارد ریالی را برای شرکت به ارمغان آورد. با این حال سود اعلامی از سوی این شرکت نیز نمی‌تواند قیمت‌های حباب گونه سهام این شرکت را توجیه نماید.


  • بیشتر بخوانید:

آیا مواداولیه کام "بشهاب " را تلخ می‌کند

اشتراک گذاری :
ارسال نظر