بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
شرکت صنعت غذایی کورش را بیشتر بشناسید
صنعت غذایی کورش در سال ۱۳۸۰ با نام کشت و صنعت گلبرگ بهاران با هدف توسعه کسب و کار و ورود به حوزه صنایع غذایی آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۲۴۱۳۰۵

خواندن ۲ دقیقه

شرکت صنعت غذایی کورش+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، صنعت غذایی کورش در سال ۱۳۸۰ با نام کشت و صنعت گلبرگ بهاران با هدف توسعه کسب و کار و ورود به حوزه صنایع غذایی آغاز به کار کرد.

از بدو تاسیس شرکت، تولید محصولات متنوعی، چون انواع روغن‌های خوراکی، دانه زیتون، کنسروجات، انواع مربا و... با برند‌های اویلا، فامیلا و کیمبال در برنامه کار قرار گرفت.

در شروع کار، تولید محصولات با رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت خالی کارخانجات کشور، به صورت برون سپاری آغاز شد. نخستین کارخانه خود را در سال ۱۳۹۲ در شهرک صنعتی حیدریه در استان قزوین خریداری و راه‌اندازی کرد و یک سال بعد پروژه احداث کارخانه صنعت غذایی کورش در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز شد. در حال حاضر تولیدات شرکت در دو کارخانه اشتهارد و تاکستان صورت می‌پذیرد.


همچنین با هدف تکمیل زنجیره تامین و اهداف کیفی و اقتصادی دیگر، مخازن ذخیره روغن شرکت صنعت غذایی کورش به ظرفیت ۳۶۰۰۰ تن واقع در بندر امام خمینی (ره) در سال ۹۵ افتتاح شد. از آغاز سال ۹۵ حوزه محصولات روغنی از شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران تفکیک شده و اداره آن در شرکت صنعت غذایی کورش متمرکز شد. صنعت غذایی کورش در ابتدای سال ۹۷ با بیش از ۵۰۰ نفر همکار به حضور و تولید در عرصه صنایع غذایی ادامه می‌دهد.


از جمله دستاورد‌های ویژه این حضور، در راستای رویکرد نوآورانه و سلامت محور شرکت، تولید روغن‌های ویژه‌ای، چون روغن سرخ کردنی بدون پالم و روغن آفتابگردان غنی‌شده با ویتامین D است که به مصرف کنندگان ایرانی عرضه شده است.

• چشم انداز

ماندگار، نوآور و ارزش آفرین در زنجیره تولید مسئولانه محصولات روغنی در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه.

• ماموریت

شرکت صنعت غذایی کوروش با ارائه محصولات سالم، مغذی، با کیفیت و متنوع در زنجیره تولید روغن‏های ‏خوراکی خانگی و صنعتی و در بازار‌های داخلی و کشور‌های همسایه فعالیت‏ می‏کند. اتکا به سرمایه انسانی جوان و با انگیزه، نوآوری و تولید پایدار مزیت این شرکت بوده و همواره ارتقا رضایت ذینفعان کلیدی، وفاداری مشتریان، سلامت جامعه و خلق ارزش افزوده را سرلوحه خود قرار داده است.

• ارزش‌های بنیادین

نوآوری

ما متعهدیم به نوآوری در مسیر پیشرفت
ما خود را متعهد به پیشرفت از طریق خلاقیت و خلق روش‌های نو در حوزه‌های مختلف کسب و کار می‌دانیم. ما به تنوع نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات بها می‌دهیم و با ریسک‌پذیری سنجیده و کنجکاوانه به دنبال زمینه‌های رشد و بالندگی هستیم.


همکاری
ما متعهدیم به همکاری مثل اعضای یک خانواده
ما به ایجاد فضایی سرشار از اعتماد، همدلی و همکاری بین کارکنان و تعامل با مصرف‌کنندگان، سهامداران و شرکای تجاری ارج می‌نهیم و معتقدیم چنین همکاری همدلانه‌ای زمینه‌ساز رشد مستمر در راستای مقصود بزرگمان است.


- چابکی 

ما متعهدیم به کنش سریع در برابر کاستی‌‏ها و فرصت‌ها

ما به چابکی و واکنش سنجیده در برابر کاستی‌ها خود را مکلف می‌دانیم و متعهد هستیم که با نگاه تیزبینانه از همه فرصت‌های بهبود در جهت منافع سهامداران، کارکنان و مصرف کنندگان به درستی بهره ببریم. ما با گوش شنوا به نیازها، خواسته‌ها و انتظارات ذینفعان داخلی و بیرونی حساس هستیم و با تلاش مداوم در جهت برآورده‌سازی آن‌ها گام بر می‌داریم.

 سلامتی
ما متعهدیم به سلامتی مشتری، کارکنان و محیط زیست
ما متعهدیم که با بهبود مداوم کیفیت، ارتقا بهره‌وری و بهینه‌سازی استاندارد‌های سلامت محصولاتمان، سلامت مصرف‌کنندگان و محیط زیست را در اولویت قرار دهیم و معتقدیم سلامت جسمی و روحی کارکنان زمینه ساز تحقق چنین تعهدی است.


  • بیشتر بخوانید:

"غکورش" عرضه اولیه می‌شود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در چهارشنبه هفته جاری؛

"غکورش" عرضه اولیه می‌شود

رشد ۲۷۱درصدی فروش
افزایش درآمد سالانه ۱۶۱ این شرکت غذایی در فروردین‌ماه ثبت شد؛

رشد ۲۷۱درصدی فروش "غکورش"

رشد ۳۵۲درصدی درآمدهای سالانه
عملکرد صنعت غذایی کورش در اسفندماه سال ۹۹ بررسی شد؛

رشد ۳۵۲درصدی درآمدهای سالانه "غکورش"

ارسال نظر