بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
کشف سه مورد مزرعه بیت کوین در استان ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: اگر شبکه از دست برود خاموشی‌های گسترده در سطح کشور رخ می‌دهد بنابراین برای نجات شبکه و تاسیسات برق کشور مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم.
کد خبر : ۲۴۱۳۳۷

خواندن ۲ دقیقه

 مزرعه بیت کوین در استان ایلام+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، هادی شیرخانی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام، شهرستان‌های جنوبی را مناطق پرمصرف به دلیل شدت دمای هوا عنوان و اظهار کرد: در این ایام سه مورد مزرعه بیت کوین کشف و جهت برخورد قانونی در دستور کار قرار گرفته و مشترکینی که از چنین موارد مصرفی خبر دارند با گرفتن پاداش به شرکت توزیع برق اطلاع دهند.

شیرخانی به خاموشی‌های مشابه در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: هر ساله برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف با ۹ محور در دستور کار مدیریت قرار می‌گیرد که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ هیچگونه خاموشی نداشته‌ایم، ولی از یک طرف شدت مصرف برق و از طرف دیگر اعلام هواشناسی مبنی بر افزایش ۵ درجه‌ای دما (هر یک درجه گرمای هوا معادل افزایش هزار مگاوات برق مصرفی است) باعث ایجاد این پدیده گردید. همچنین پیش بینی نشدن خشکسالی مزیت بر علت برای خاموشی‌های بدون برنامه و ناگهانی شد.

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام گفت: خاموشی محصول و تابع مصرف است اگر همه مصرف را مدیریت کنند به راحتی این پدیده قابل حل است البته ذکر این نکته ضروری است که طی ۲۴ ساعت گذشته و اعمال خاموشی‌ها باعث مدیریت صحیح مصرف از سوی سوی مشترکین شد و همین باعث شد نسبت به چند روز گذشته خاموشی کمتری اعمال شود.

 


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر