بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مسوولان بی رگ و گرگ های باران خورده
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مسوولان بی رگ و گرگ هایی که ردای چوپانی می طلبند و طلبی که روی یخ ثبت شد و...
کد خبر : ۲۴۱۵۷۶

طنز بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، انتخابات بدجوری به بازار سرمایه گره خورده و برای اولین بار، بورس و بورس بازان سهم زیادی در وعده های تبلیغاتی کاندیداها دارند. اما در این میان نکته جالب توجه، اظهارات یکی از نامزدهای سکونت در پاستور است. این بزرگوار که خود را صدای معترضان به وضعیت موجود می دانند، اصرار دارند با آن ۲۵ اقتصاددان نامدار ارتباطی ندارند! جالب اینجاست که این ۲۵ نفر جزو بیانیه نویس های اصلی ستاد این نامزد محترم هستند. البته اهالی سینه سوخته بازار سرمایه هم تا فهمیدند این بزرگوار صدای اعتراض شان شده، گریبان دریدند و کف به دهان آوردند و نعره کشیدند که ای وای بر ما که همانی که گوسفندان را درید، حالا دایه گوسفندان شده و درخواست چوپانی گله دارد... چطور متهم ردیف اول در ریزش های بازار سرمایه و رکورددار جهش نرخ ارز در ۴۰ سال اخیر، حالا سکانداری همه امور را حق خود می داند...

یکی از کاندیداها هم صراحتا اتفاقات بازار سرمایه را کلاهبرداری خواندند و فرمودند اهالی پاستور، بی رگ و یی غیرت هستند و از خالی کردن جیب مردم، شاد می شوند!

 

نمک مدیر ۳ دلاری 

اما زرشک طلایی با نمک ترین مدیر سال هم می رسد به جناب ۳ دلاری! این اخوی گرامی در پیک قیمت ها اعلام کرد سهمش ۳ دلار می ارزد و حالا که سهم تا نزدیکی به مرکز زمین ریخته؛ حرف شان را پس گرفته و ادعا دارند منظورشان سهم خودشان نبوده! شما هم سخت نگیرید؛ احتمالا زمان طرح سوال ایشان فکر کرده نظرش را در مورد بانک جی پی مورگان پرسیده اند و اشتباها در مورد ارزش سهام آن بانک توضیح داده اند!

 

طلب خودروسازان روی یخ 

اهالی جاده مخصوص فقط از قیمت گذاری دستوری نمی کشند؛ این بی نواها به برخی نهادها و ارگان های گردن کلفت هم که خودرو می وهند، باید دنبال پولش بدوند. مثلا یکی از خودروسازان بیش از ۸ میلیارد تومان خودرو به نهاد رسمی دولتی داده، اما پولش را نداده‌اند! جالب اینجاست که از سنوات قبل هم بالغ بر ۹ میلیارد از تضامین این شرکت هم توسط دوستان قلدر برداشت شده که با وجود دادگاه و گیس و گیس کشی های بینش، حکم دادگاه هم نتوانسته مانع زورگویی این عزیزان شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
دمت گرم الان اون 25 اقتصاددان هم فکر نکنم به همتی رای بدن